کد خبر: ۵۷۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳ 01 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از جی پلاس؛ جیانی اینفانتینو - رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با سه ساعت تاخیر نسبت به زمانبندی اعلامی فدراسیون فوتبال حدود ساعت 23 دیشب به همراه مارکو فان باستن و هیات همراه وارد تهران شد.
مهدی تاج به همراه علی دایی از آنها استقبال کردند.
با تغییری که عنوان می شود در برنامه های سفر او ایجادشده یا در هماهنگی و اعلام برنامه ها مشکلاتی وجود داشته اما ظاهرا وی زودتر از موعد و امشب تهران را ترک می کند.
بنابر برنامه اعلامی فدراسیون، ظاهرا رئیس جمهور روحانی ملاقاتی با رئیس فیفا نخواهد داشت که هنوز مشخص نیست امتناع از جانب کدامیک بوده و یا اساسا ناهماهنگی در کار بوده است، چرا که پیش از این خلاف این برنامه اعلام شده بود.
** آخرین اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره برنامه جدید اینفانتینو در سفر به تهران:
اینفانتینو امروز برنامه های خود را با حضور در ساختمان وزارت ورزش و دیدار با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش آغاز خواهد کرد و سپس در جشن بزرگ پیشکسوتان و جامعه فوتبال که در هتل المپیک برگزار خواهد شد، شرکت می کند.
حضور در مراسم روز جهانی فوتبال زنان، بازدید از ساختمان پک، کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون فوتبال، کاشت درخت صلح و دوستی در مرکز ملی فوتبال ایران و حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای داربی تهران، برنامه های روز پنج شنبه اینفانتینو در تهران خواهد بود. او سپس برای بازگشت به سوییس راهی فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار