رئیس اداره محیط‌زیست آرادان:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس اداره محیط‌زیست آرادان از دستگیری شکارچی که با پهباد در جستجوی جبیر در این شهرستان بود خبر داد و گفت: از این متخلف اسلحه و تعدادی مهمات کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۷۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 24 February 2018
به گزارش تابناک سمنان جواد شاه‌حسینی از دستگیری شکارچی متخلف در آرادان خبر داد و  ابراز داشت: پس از گزارش‌های واصله مبنی بر حضور شکارچی در مناطق حیات وحش آرادان بلافاصله نیروهای یگان حفاظت به محل اعزام شدند
وی افزود: پس از حضور محیط بان ها، در حالی که شکارچی  با پهباد در جستجو شکار غیر مجاز بود را شناسایی و دستگیر کردند.
رئیس حفاظت محیط‌زیست آرادان در ادامه بیان داشت: در بازرسی اولیه از شکارچی متخلف یک اسلحه شکاری دولول (دارای جواز)، ۱۲ عدد فشنگ چارپاره (فشنگ غیرمجاز مخصوص شکار پستانداران بزرگ جثه)، ۳۷ عدد فشنگ ساچمه زنی، قطار فشنگ و دو پهباد کشف و ضبط شد.
شاه‌حسینی بابیان اینکه متهم با هماهنگی مقام قضایی در اختیار پلیس امنیت قرارگرفته است، تصریح کرد: شکارچی متخلف در زیستگاه جبیر برای آسان پیدا کردن آن‌ها از پهباد استفاده کرده است.
وی افزود: از هموطنان و مردم تقاضا داریم در مناطق حیات وحش در صورت مواجه‌شدن با موارد مشکوک و یا حضور احتمالی شکارچیان بلافاصله ماموران محیط‌زیست را در جریان قرار دهند تا نسبت به رفع آن در اسرع وقت اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار