رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان:
رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان از ورود سامانه بارشی به این استان خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه از فردا آغاز می شود و بارش ها به صورت متناوب تا اواخر هفته آینده ادامه دارد.
کد خبر: ۵۶۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 21 February 2018

حمیده حبیبی اظهار کرد: براساس آخرین نقشه های هواشناسی از بعدازظهر فردا یک سامانه بارشی وارد استان کرمان می شود.

وی ادامه داد: بارش ها از سمت غرب استان کرمان آغاز می شود و تا صبح جمعه ادامه خواهد داشت.

حبیبی با اشاره به اینکه در این مدت غرب و مناطقی از شمال استان کرمان شاهد بارش خواهند بود، افزود: مجددا موج جدید بارش از ظهر شنبه آغاز می شود و این سیستم تا اواخر هفته آینده به صوت متناوب در استان کرمان فعال است.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه این سامانه بارشی تقریبا کل استان را فرا می گیرد، گفت: در اثر فعالیت این سامانه شاهد بارش های نسبتاً خوبی در سطح استان کرمان خواهیم بود.

وی بیان کرد: در حال حاضر نقشه های هواشناسی بارش های نسبتا خوبی برای اسفند ماه نشان می دهند اما پیش بینی های هواشناسی برای کوتاه مدت خطای کمتری خواهند داشت.

حبیبی با اشاره به اینکه احتمال خطا در نقشه های هواشناسی وجود دارد، افزود: کارشناسان هواشناسی با توجه به خطاهای نقشه ها تلاش می کنند کمترین خطا در پیش بینی ها را داشته باشند.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان با اشاره به کاهش ۱۰۰ درصدی بارندگی طی سال جاری گفت: بارندگی اسفندماه به لحاظ آماری ممکن است تا حدی کاهش بارندگی را جبران کند اما به لحاظ آب های زیرزمینی بعید به نظر می رسد تاثیری داشته باشد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار