رئیس اتحادیه قالیشویی‌های کرمانشاه از افزایش حدود ۱۰ درصدی قیمت شست و شوی فرش در کرمانشاه نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 21 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمود فیضی با اشاره به افزایش حدود 10 درصد نرخ شست و شوی فرش در کرمانشاه نسبت به سال گذشته، گفت: این تعرفه تا پایان فروردین سال آینده ثابت است و تغییری نخواهد کرد.

وی ادامه داد: قیمت شست و شوی هر مترمربع فرش دستباف 3600 تومان، فرش ماشینی دو هزار تومان، موکت 900 تومان و رنگ برداری (اصلاح فرش‌های دستبافی که رنگ قاطی کردند) هر مترمربع پنج هزار تومان است.

رئیس اتحادیه قالیشویی‌های کرمانشاه یادآوری کرد: در تعرفه‌های امسال قیمت خاک گیری فرش و همچنین شستو شوی پتو برداشته شده است.

فیضی درباره تعرفه حمل و نقل نیز افزود: این تعرفه ثابت نیست و بر اساس محل قالیشویی و توافق با مشتری تعیین می‌شود.

وی از فعالیت 41 قالیشویی مجاز در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: از آنجایی‌که اکثر قالیشویی‌ها به صورت تلفنی فعالیت دارند، از مردم می‌خواهیم حتما برای اطلاع از مجاز بودن قالیشویی از اتحادیه سوال کنند.

به گفته رئیس اتحادیه قالیشویی‌های کرمانشاه، همه واحدهای مجاز موظفند جواز و تعرفه مصوب را در معرض دید مشتریانی که حضوری مراجعه می‌کنند، نصب نمایند.

فیضی درباره فعالیت قالیشویی‌های غیرمجاز هشدار داد که هیچ تضمینی برای سالم ماندن فرش شهروندان در این قالیشویی‌ها و شیوه فعالیت آنها وجود ندارد و در صورتی که به فرش خسارت وارد شود، قابل پیگیری نیست.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار