فرماندار شهرستان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ، فرماندار شهرستان سمنان ، سید عباس دانایی گفت : مبارزه با قاچاق کالا یکی از برنامه‌های اصلی دولت تدبیر و امید برای تنظیم بازار است
کد خبر: ۵۶۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 19 February 2018
به گزارش  تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان ششمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سمنان برگزار شد.
در این جلسه سید عباس دانایی فرماندار و رئیس کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سمنان با توجه به نزدیکی عید و احتمال سوءاستفاده افراد برای واردکردن کالاهای قاچاق نیاز است مسئولان نسبت به کنترل مداوم ورودی‌ها و تشدید نظارت بر بازار از شیوع این پدیده شوم جلوگیری نمایند افزود می‌توان قاچاق کالا را با استفاده از روش های سلبی و ایجابی به طور کامل ریشه کن نمود.
دانایی با اشاره به تلاش دولت برای مبارزه با قاچاق کالا به کشور و با تاکید بر ضرورت تداوم این مبارزه گفت: رقابت تولیدات داخلی نقش بسزایی در تحقق این امر خواهد داشت که مبارزه با قاچاق کالا یکی از برنامه‌های اصلی دولت تدبیر و امید برای تنظیم بازار است.
فرماندار و رئیس کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سمنان با اشاره به نحوه استعلام شماره سریال گوشی‌های تلفن همراه بیان داشت افراد می توانند با ارسال شماره سریال گوشی با شماره گیری کد *۷۷۷۷# نسبت به قاچاق بودن یا نبودن کالای خود اقدام نمایند.
وی با اشاره به فعالیت گشت‌های مشترک برای کنترل بازار بیان کرد: تخلفات گران‌فروشی در تعطیلات نوروزی به‌صورت آنی رسیدگی خواهد شد. 
در پایان پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد برنامه ریزی برگزاری سالروز حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، نظارت بر واحدهای فروش البسه، مواد غذایی، آژانس‌های درون‌شهری، رستوران‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و شرکت‌های مسافرتی در اولویت بازرسی قرار خواهد داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار