معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: خیران استان پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان طی ۱۰ ماهه سالجاری به مراکز نیکوکاری کمک کردند.
کد خبر: ۵۶۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 15 February 2018
به گزارش  تابناک سمنان به نقل از مرات ، محمد قوسی معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه خیران در ده‌ماهه امسال پنج میلیارد و ۱۶۱ میلیون تومان از طریق ۳۰ مرکز نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند، گفت: از این مجموع سه میلیارد ۱۰۵ میلیون تومان نقدی و مابقی در قالب کمک‌های غیر نقدی بوده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار حامی با مراکز نیکوکاری استان سمنان همکاری می‌کنند، افزود: پنج هزار نفر از نیازمندان استان از کمک‌های نقدی و غیر نقدی این حامیان بهره‌مند می‌شوند.
معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه دو هزار سبد غذایی از طریق مراکز نیکوکاری بین نیازمندان توزیع‌شده است، بیان کرد: ارزش هر سبد غذایی ۱۲۰ هزار تومان بوده است.
قوسی تسریع در ارائه خدمات و شناسایی نیازمندان را از اهداف مراکز نیکوکاری برشمرد و گفت: رسیدگی به معیشت، تأمین جهیزیه، کمک‌ هزینه‌های ازدواج و آموزش از سرفصل‌های خدمات این مراکز است.
وی از همکاری ۱۷ مرد و ۱۴ نفر از بانوان شبکه نیکوکاری با کمیته امداد استان سمنان خبر داد و افزود: کمیته امداد بر فعالیت مراکز نیکوکاری نظارت دارد.
معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به برنامه های نوین کمک به نیازمندان، اظهار کرد: خیران و نیکوکاران می توانند وجوه مربوط به امور مختلف نیکوکاری را با شماره گیری سامانه آنی پرداخت نیکوکاری از طریق #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت بانکی۶۰۳۷-۶۹۱۹-۹۰۱۷-۶۹۸۴ نزد بانک صادرات پرداخت کنند .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار