مديرعامل شركت آب منطقه‌اي سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، رئيس هيئت مديره و مديرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان با اشاره به اينكه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ثمره خون شهیدان و مجاهدت امت شهیدپرور ایران است گفت: شهادت از برترین واژه های فرهنگ اسلامی است، شهادت از مقدس ترین مفاهیم معارف الهی است، شهادت اوج کمال انسان است، شهادت فنا شدن انسان برای نیل و سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است،
کد خبر: ۵۶۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 13 February 2018

به گزارش تابناک سمنان، ايرج حيدريان در مراسم تجليل از خانواده معظم شهدا و فعالان عرصه نماز افزود: دنیا شگفت زده شده است ازوفاداری مردم و پیشروان انقلاب به آرمانهای والای شهیدان معزز و امام شهیدان در تحقق شعارهای اساسی این انقلاب الهی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در حاکمیت نظام اسلامی. آزادی از استبداد داخلی و خارجی.

وي تصريح كرد: تجلیل از خانواده شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه ی بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است.

مديرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا و خانواده های معظم شان، یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است، شهدا با تأسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت، صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند.

حيدريان اضافه كرد: وجود سراسر شور و نشاط شما عزیزان در این محفل زینت بخش اندیشه های ناب و خالص دلیری ها و رشادت های غیورانه و غیرت مندانه ی شهیدان است، شهیدانی که تا ابد نام و یاد پرافتخارشان، بر صفحه ی سپید روزگار و در تاریخ اندیشه‌ها با عزت وعظمت وابدی و سرمدی خواهد ماند.

وي خاطرنشان كرد: با عنایت به اینکه همه آحاد مردم از نعمت شهداء بهره مند شده اند، پس شهداء به گردن همه ما حق دارند، همه مدیون آنها هستند و همه وظیفه دارند یاد و خاطره شهدا را بزرگ بدارند، تجلیل کنند، تکریم کنند. اینکار برای قشر خاصی نیست برای همه است، بایستی از فرصتها استفاده نماییم و ضمن تجلیل از این حماسه سازان از خانواده های آنها نیز سپاسگزاری نمائیم، هر چه داریم به برکت خون شهداست.

مديرعامل شركت آب منطقه‌اي سمنان ادامه داد: با امید به اینکه در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و ....پاسدار واقعی ارزشها و اهداف نظام مقدس اسلامی بوده و با عمل به دستورات و احکام الهی و منویات بزرگ  مقام معظم رهبری ، الگویی شایسته برای جوانان و همه آحاد ملت به شمار آییم، یاد و خاطره ی دل انگیز همه ی شهیدان خصوصا شهیدان منتسب به خانواده شرکت آب منطقه ای سمنان که در این محفل حضور دارند زنده ، پویا و جاویدان باد.

گفتني است در پايان اين مراسم از خانواده هاي شهدا كه در شركت آب منطقه‌اي سمنان هستند، تجليل شد، همچنين از فعالين عرصه نماز و برگزيدگان مسابقات احكام نماز نيز تجليل شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار