مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان خبر داد:
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با بیان اینکه عبور میلیون‌ها زائر حرم مطهر رضوی فرصت رونق گردشگری استان سمنان است گفت: مدارس استان سمنان آماده اسکان ده‌ها هزار مسافر نوروزی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 13 February 2018

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از مرآت، محمد دستورانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان در گردهمایی مشترک معاونین پشتیبانی باکارشناسان تعاون شهرستان‌ها و مناطق استان سمنان اظهار کرد: استان سمنان با توجه به موقعیت مطلوب جغرافیایی همواره از زیرساخت‌های خوبی برای ایجاد توسعه در بخش گردشگری دارد.

تصاویر خبری استان سمنان با شبکه اطلاع رسانی مرآت

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات عید ارائه خدمات باکیفیت بالا به مسافران در این منطقه یکی از اولویت‌های مهم دولت به شمار می‌رود، گفت: آموزش‌وپرورش و امکانات موجود در آن نقش ویژه‌ای در این عرصه ایفا می‌کند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از راه‌اندازی اسکان‌های نوروزی در مدارس استان سمنان خبر داد و افزود: مدارس استان سمنان آماده اسکان دهی به ده‌ها هزار مسافر نوروزی می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم ارتقای سطح کیفی امکانات اسکان‌های نورزی یادآور شد: جلب رضایت فرهنگیان و تأمین امکانات معیشتی مورد نیاز آن‌ها در اسکان‌های نوروزی در دستور کار است.

دستورانی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ویژه نوروز 97 در سراسر استان سمنان ویژه فرهنگیان اجرایی می‌شود اذعان کرد: معلمان و فرهنگیان قشر مؤثر جامعه هستند و باید نسبت به ترویج فرهنگ‌های اصیل ایرانی در این قشر اقدام کنیم.

وی اظهار کرد: انتقادات و پیشنهاد‌های معلمان و فرهنگیان درباره اسکان‌های نوروزی برای برنامه‌ریزی‌های سال 97 مؤثر واقع می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با بیان اینکه رفع نواقص و مشکلاتی که در ارائه خدمات به این قشر در سال‌های گذشته وجود داشت در دستور کار است اعلام کرد: فرهنگیان و معلمان مطالبات خود را برای خدمات نوروزی این نهاد ابلاغ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار