مدیر حج و زیارت استان سمنان:
مدیر حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه ثبت‌نام حج تمتع از ۲۵ بهمن‌ماه آغاز می‌شود، گفت: زائران بعد از مشخص‌شدن اسامی مدیران کاروان‌ها می‌توانند به کاروان‌های مربوطه مراجعه کنند.
کد خبر: ۵۶۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 13 February 2018

به گزارش تابناک سمنان، خلیل دلپاک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و پیام‌های آن اظهار کرد: برپایی انقلاب شکوهمند اسلامی بر اساس هدفی شکل گرفت و مردم درواقع با ضایع‌ شدن حقوق اجتماعی و فرهنگی‌شان مواجه بودند و با پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) به پشتوانه اسلام و قرآن شرایط استقرار انقلاب اسلامی را فراهم کردند.

مدیر حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه زحمات زیادی در این راه کشیده شد، اضافه کرد: مردم جان و مال خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند؛ انقلاب در سال ۵۷ به پیروزی رسید و مردم در ادامه این مسیر سخت و پرخطر باید به انحای مختلف از آن حمایت و پشتیبانی کنند؛ هر سال با فرارسیدن دهه مبارک فجر قاعدتاً باید مردم بیش‌ از پیش در این مسیر حرکت و اهداف انقلاب را دنبال کنند و به جلو ببرند که همین‌طور هم شد.

دلپاک با تأکید بر اینکه مردم باید اهدافی را که به منصه ظهور رسیده است حفظ کنند، تصریح کرد: مردم ایران برای اهدافی هم که باقی‌مانده است، باید راه ادامه دهند تا به نتیجه نهایی برسیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث حج تمتع فعلاً ثبت‌نامی‌های ۳۰ آبان‌ ماه به سایت رزرو سازمان حج و زیارت وارد شوند، اضافه کرد: زائران باید اطلاعات خود را وارد این سیستم کنند تا مشخصاتشان به‌طور کامل درج شود.

مدیر حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه از ۲۵ بهمن‌ماه ثبت‌نام حج تمتع آغاز می‌شود، اظهار کرد: بعد از اینکه اسامی مدیران کاروان‌های حج تمتع اعلام شد، زائران می‌توانند به کاروان‌ها مراجعه کنند.

دلپاک با تأکید بر اینکه در حال حاضر ثبت‌نام‌ها تنها برای ورود اطلاعات است، اظهار کرد: اقدام دیگری صورت نمی‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار