امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در یادواره ۱۲۳ شهید و هفت لاله گمنام مهدیشهر :
به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومی ستاد مشترک نیروهای مسلح، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در یادواره ۱۲۳ شهید و هفت لاله گمنام مهدیشهر که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به میزبانی مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر برگزار شد، با بیان اینکه در مسئله اقتصادی نیز دشمن به طور جدی وارد شده تا به واسطه تحریم و فشار اقتصادی بخواهد بر ما غلبه کند اقزود تنها راه برون رفت از این فشار و مشکلات اقتصادی مقاومتی است و مهمترین مولفه آن نیز صرفه جویی و توجه به تولید داخلی خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 10 February 2018

به گزارش تابناک سمنان و  به نقل از روابط عمومی ستاد مشترک نیروهای مسلح، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در یادواره ۱۲۳ شهید و هفت لاله گمنام مهدیشهر که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به میزبانی مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر برگزار شد، با بیان اینکه در مسئله اقتصادی نیز دشمن به طور جدی وارد شده تا به واسطه تحریم و فشار اقتصادی بخواهد بر ما غلبه کند اقزود تنها راه برون رفت از این فشار و مشکلات اقتصادی مقاومتی است و مهمترین مولفه آن نیز صرفه جویی و توجه به تولید داخلی خواهد بود.

انقلاب اسلامی معادلات دشمن را در منطقه بر هم زده است

انقلاب اسلامی معادلات دشمن را در منطقه بر هم زده است، ابراز داشت: ایران با پیروزی انقلاب اسلامی، ادبیات جدیدی چون آزادی، استقلال، دین مداری، ولایت فقیه را آورد که در قاموس سیاست های آمریکا اصلا نمی گنجید.

وی با بیان اینکه دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های مختلفی را علیه ایران به راه انداختند اما هر بار با اقتدار و بصریت مردم به اهداف شوم خود دست پیدا نکردند، افزود: اوایل جنگ شرایط بسیار سختی داشتیم، از سویی در حالی که صد درصد وابسته بودیم ما را تحریم کردند، ترورهای عظیمی در کشور راه انداختند و از سوی دیگر مبارزه با ارتش تا دندان مسلح عراق که ده ها کشور پشتیبانش بودند و در کنار اینها کارشکنی های بنی صدر، شرایط بسیار سختی را برای ایران ایجاد کرده بود.  

دشمن برای ضربه زدن به شیعه، کارکرد مذهب علیه مذهب را روی کار آوردند

این مقام عالی ‌رتبه ارتش ضمن بیان اینکه با همه این شرایط سخت، ملت ایران با رهبری پیامبر گونه امام خمینی(ره) و فداکاری های بسیج و سپاه و ارتش و نیروهای انتظامی و همچنین حضور گسترده مردم در صحنه، دشمن بازهم نتوانست کاری کند و شکست خورد.

پوردستان با بیان اینکه بعد از اینکه با جنگ نیز موفق نشدند انقلاب را از پا در آورند، تصریح کرد: از ترس اینکه قدرت جهان اسلام به واسطه وحدت شیعه و سنی و با محوریت ایران اسلامی شکل نگیرد، دو برنامه نرم افزاری و سخت افزاری را طراحی کردند.

تنها راه برون رفت از این مشکلات فعلی، روبکرد اقتصادی مقاومتی است و مهمترین مولفه آن نیز صرفه جویی و توجه به تولید داخلی خواهد بود.
 وی افزود: برنامه نرم افزاری آنان این بود که برای ضربه زدن به شیعه، کارکرد مذهب علیه مذهب را روی کار آوردند و در سراسر دنیا مدارسی تشکیل دادند که طلبه وهابی تربیت می کرد و سربازان داعشی خروجی های این مدارس وهابی بودند؛ در بخش سخت افزاری نیز  اقدام تروریستی ۱۱ سپتامبر را که خودشان به وجود آوردند را به گردن مسلمانان انداختند تا به همین بهانه به منطقه خاورمیانه حمله کنند.

 

 

هدف اصلی آمریکا از حضور در منطقه غرب آسیا، حمله به جمهوری اسلامی ایران

پوردستان با بیان اینکه هدف اصلی آمریکا از حضور در منطقه غرب آسیا، حمله به جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار کرد: دشمن زمانی اقتدار ایران و مولفه های قدرتی چون رهبری ولایت فقیه، اوج آمادگی نیروهای مسلح و نیروهای مردمی همیشه در صحنه را که دید، فهمید امکان حمله به ایران وجود ندارد.

هدف اصلی آمریکا از حضور در منطقه غرب آسیا، حمله به جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن راهبرد جنگ ترکیبی علیه ایران در پیش گرفت، تصریح کرد: در این جنگ که ترکیبی از ابزارهای قدرت چون جنگ سخت، فشاراقتصادی و جنگ در فضای سایبری است و همه این ابزارها را  یکجا علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند.  

وی افزود: در این راهبرد با استفاده از ابزار جنگ سخت، نتوانستند در سوریه و عراق موفق شوند و هم اکنون در حال جذب نیرو هستند تا علیه ما از آن ها استفاده کنند.

اصلی ترین راه دفاع همه جانبه ، تبعیت محض از رهبری است

وی خاطر نشان کرد: برای بالا بردن پرچم انقلاب اسلامی ایران باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده ای داشته باشیم و بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهدا، ارزش های انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا تجدید بیعت کنیم و انزجار خود را از دشمنان نشان دهیم.     

تنها راه برون رفت از این مشکلات فعلی، روبکرد اقتصادی مقاومتی است و مهمترین مولفه آن نیز صرفه جویی و توجه به تولید داخلی خواهد بود.
 

پوردستان در ادامه تصریح کرد: در مسئله اقتصادی نیز دشمن به طور جدی وارد شده تا به واسطه تحریم و فشار اقتصادی بخواهد بر ما غلبه کند که تنها راه برون رفت از این فشار و مشکلات اقتصادی مقاومتی است و مهمترین مولفه آن نیز صرفه جویی و توجه به تولید داخلی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید راهبرد دفاع همه جانبه از این جنگ ترکیبی دشمن داشته باشیم، افزود: اصلی ترین راه این تبعیت محض از رهبری است که در کنار آن نیز باید بصیرت خود را ارتقا داده و صبر خود را نیز افزایش دهیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار