به گزارش تابناک سمنان: غلامرضا کاتب بعدازظهر جمعه در آیین افتتاح ساختمان شهرداری گرمسار بابیان اینکه وزیر راه و شهرسازی از منطقه ساوجبلاغ و منطقه گرمسار به‌عنوان دو منطقه برای رفع مشکلات تهران نام می‌برد، افزود: توسعه ریلی تهران، پاکدشت و گرمسار طی سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت و بی شک این پروژه می تواند در رونق اقتصادی شهرستان نقش موثری ایفا کند.
کد خبر: ۵۶۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ 09 February 2018

به گزارش تابناک سمنان: غلامرضا کاتب بعدازظهر جمعه در آیین افتتاح ساختمان شهرداری گرمسار بابیان اینکه وزیر راه و شهرسازی از منطقه ساوجبلاغ و منطقه گرمسار به‌عنوان دو منطقه برای رفع مشکلات تهران نام می‌برد، افزود: توسعه ریلی تهران، پاکدشت و گرمسار طی سال آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت و بی شک این پروژه می تواند در رونق اقتصادی شهرستان نقش موثری ایفا کند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه باید نگاهمان را معطوف به تحول در استان سمنان کنیم، افزود: بی‌شک در استانی زندگی می‌کنیم که قابلیت سرمایه‌گذاری درزمینهٔ های مختلف را دارد لذا باید با شناخت ظرفیت‌ها از فرصت موجود برای پیشرفت در شهرها استفاده کنیم.

پیشنهاد منطقه گرمسار برای رفع مشکلات تهران
 

عضو خانه ملت بابیان اینکه طرح جامع شهری گرمسار به کاهش چالش‌های تهران کمک می‌کند، ابراز داشت: بعد از سپری شدن چهار دهه از انقلاب جمعیت استان سمنان رشد چندانی نداشته است لذا با توجه به ظرفیت‌های مطلوب سرمایه‌گذاری گرمسار و نزدیکی آن به پایتخت این شهرستان می تواند به‌عنوان شهر معین برای تهران میزبان سرمایه گذاران قلمداد شود.

کاتب در ادامه تصریح کرد: ۵۰هزار میلیارد تومان در سه موضوع ساماندهی بافت‌های فرسوده، اشتغال و توسعه ریلی کشور هزینه خواهد شد، ابراز داشت: در تلاشیم تا با توسعه ریلی در سال آینده، ارتباط گرمسار را با بالاترین نقاط تهران به کمتر از یک ساعت کاهش دهیم.

این نماینده پرنفوذ گرمسار در ادامه گفت: ساماندهی بافت‌های فرسوده باید در دستور کار قرار گیرد چراکه بازسازی آن می‌تواند به رونق گردشگری و پویایی اقتصاد در شهرستان‌ها کمک کند لذا امیدواریم بتوانیم از بودجه‌ای که در سال آینده برای این منظور در نظر گرفته‌شده، استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار