سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت:طرح صدور کارت شناسایی برای رانندگان تاکسی آغاز شده ونصب آن در داخل تاکسی‌های لازم و ضروری است .
کد خبر: ۵۶۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 08 February 2018

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:صدور کارت شناسایی رانندگان تاکسی بر اساس دستورالعمل وزارت کشور و به منظور تکریم و ارتقای امنیت مسافران می‌باشد،وتمام رانندگان موظف به نصب کارت شناسایی در معرض دید مسافران و بر روی داشبورد تاکسی‌ها هستند.

وی خاطر نشان کرد:کارت شناسایی مزبور، دارای مشخصات راننده است، هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از تخلفات احتمالی توسط رانندگان دانست و افزود: با اجرای این طرح، از این پس با توجه به قرار گرفتن کارت شناسایی مالکان و رانندگان در معرض دید مسافران، ارائه هر گونه انتقاد، پیشنهادو ... از سوی مسافران به سهولت انجام می‌شود.

مدیر عامل تاکسیرانی کرمانشاه اظهار داشت:رانندگان تاکسی ملزم هستند که در اسرع وقت جهت تهیه این کارت با همراه داشتن یک قطعه عکس ۴*۳ و کپی کارت شهری به شرکتهای؛ آناهیتا تاکسی (بلوار شهید بهشتی، جنب نمایندگی سایپا)، بهاران (انت‌های بلوار رودکی، ابتدای صیاد شیرازی)، پارس بار (خیابان بنت الهدی، روبه روی ستادناحیه نیروی انتظامی)، تاکسی بیسیم (خیابان سنجابی، روبه روی شهرداری منطقه ۲)، چاپار ایمن کامبادنه (فرهنگیان فاز یک، بلوار شهید فهمیده جنوبی، بالاتر از مجتمع سپاه) مراجعه نمایند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار