خوزستانی‌ها در پایان مرحله سوم لیگ ساحلی نجات‌غریق کشور به چند عنوان دست پیدا کردند.
کد خبر: ۵۶۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶ 07 February 2018

 حر حاجیان، رییس هیات نجات‌غریق استان اظهارکرد: مرحله‌های دوم و سوم لیگ نجات‌غریق کشور در بخش ساحلی از روز گذشته (سه‌شنبه) به مدت دو روز به میزبانی بوشهر برگزار شد که خوزستان در بخش انفرادی به یک عنوان دومی و یک مقام سومی و در بخش تیمی به یک عنوان دومی در دو امدادی 4 در 90 متر دست پیدا کرد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم استان در این مرحله از مسابقات، اظهارکرد: برای دومین سال است که لیگ نجات‌غریق کشور برگزار می‌شود و به نوعی می‌توان گفت که خوزستان بانی برگزاری این لیگ بوده است، چرا که برگزاری لیگ استانی نجات‌غریق را ما آغاز کردیم و سپس استان‌های دیگر نیز این رقابت‌ها را برگزار کردند. سپس فدراسیون نیز به این نتیجه رسید که لیگ برتر نجات‌غریق کشور را برگزار کند.

رییس هیات نجات‌غریق خوزستان عنوان کرد: خوزستان سال گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر کشور را به دست آورد و امسال هم تاکنون نتایج رضایت‌بخشی به دست آورده‌ایم و در تلاش هستیم که موفقیت استان در نجات‌غریق کشور تداوم داشته باشد.

وی از برگزاری مرحله پایانی لیگ نجات‌غریق کشور از 18 اسفندماه به میزبانی خوزستان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم این رقابت‌ها در بهترین سطح برگزار شود و امیدواریم که خوزستان بتواند بیشتر از خود را در کشور مطرح کند. این مهم نیز با توجه به برنامه‌های خوبی که در نظر داریم دست‌یافتنی است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: نجات غریق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار