معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت :هزار و ۴۱ فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان در ده‌ماهه سال جاری ایجادشده است که از این مجموع ۴۷۴ طرح اشتغال، سهم مناطق محروم و روستایی بوده است.
کد خبر: ۵۶۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 07 February 2018
 به گزارش تابناک سمنان ، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، علیرضا خدابنده، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه کمیته امداد استان سمنان ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی را برای مددجویان استان سمنان در سال جاری متعهد شده بود افزود: افزون بر ۳۴۱ طرح علاوه بر تعهد این نهاد ایجادشده است.
  وی بابیان اینکه هزار ۴۱ فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان بااعتبار ۱۸ میلیارد و ۸۸۱ میلیون تومان در ده‌ماهه سال جاری ایجادشده است بیان کرد: از این مجموع ۱۶۱ فقره تسهیلات به طرح‌های در حال فعالیت بااعتبار دو میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان باهدف پایدارسازی فرصت‌های شغلی پرداخت‌شده است.
 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: عمده مشاغل ایجادشده در این مدت ۵۸۲ طرح خدمات، ۳۳۹ دام‌پروری، ۵۸ طرح کشاورزی و ۶۲ طرح در قالب صنایع‌دستی، معدنی و شیلات بوده است.
 وی به رشد دو برای بودجه اشتغال در سال جاری اشاره کرد و گفت: از مجموع ۲۳ میلیارد و ۵۱۴ میلیون تومان بودجه اشتغال امسال، ۱۳ میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان از محل منابع بانکی و ۹ میلیا د و ۵۵۰ میلیون تومان از منابع کمیته امداد بوده است.
 علیرضا خدابنده با اشاره به اینکه در ده‌ماهه سال جاری زمینه حضور ۱۰۰ نفر از مددجویان در نمایشگاه‌های و فروشگاه‌های شهرستانی، استانی و کشوری برای به فروش رساندن محصولات تولیدی مهیا شده است افزود: در همین مدت دو هزار و ۲۱۰ مشاوره شغلی به مددجویان جویای کار و شاغل ارائه‌شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار