کد خبر: ۵۶۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 05 February 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای سمنان ،همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزي انقلاب اسلامي ايران ، بسيجيان پايگاه شهيد عباسپور شرکت برق منطقه اي سمنان با حضور در منزل يکي از جانبازان جنگ تحميلي ، با وي ديدار و گفتگو نمودند.
در ایـن دیدار سید رضا سيادت از جانبازان جنگ تحميلي به بيان خاطراتي از دوران دفاع مقدس پرداخت .
وی از خودگذشتگی ، روحیه شهادت طلبي و دوري از تعلقات دنيوي را ازمشخصه هاي رزمندگان دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت : آنچه که موجب شد تا رژيم عراق با حمايت هاي همه جانبه کشورهاي اروپايي و آمريکا در برابر صلابت ايران اسلامي اظهار عجز و شكست نمايد ، همدلي همه اقشار از مردم و وجود روحيه ايثار و از خودگذشتكي بود .
این جانباز دوران دفاع مقدس با اشاره به اهداف مقدسی که شهدا برای رسيدن به آن جان گرانقدرشان را فدا نمودند ، اظهار داشت : آرمان هاي والاي انقلاب و هدف هاي مقدس شهداي جنگ تحميلي با گذرزمان و تحولات دنياي مادي نبايد به فراموشي سپرده شود .
در پایان این دیدار ، با اهداء لوح يادبودي از زحمات ارزشمند اين جانباز گرانقدر و اخلاص و از خودگذشتکي همسر بزرگوار وي تقدير به عمل آمد .
گفتنی است سید رضا سیادت ، پدر همکار گرامي سيد احمد سيادت مي باشد که به مدت ۸۰ ماه در جبهه هاي حق عليه باطل در دوران دفاع مقدس حضور يافته و به افتخار جانبازي با جراحت ۶۰ درصد نائل گرديده است . 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار