سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان میامی:
به گزارش تابناک سمنان ، با نصب 12 ایستگاه هوایی توزیع برق، یک هزار و 65 کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های برق شهرستان میامی اضافه شده است.
کد خبر: ۵۶۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 01 February 2018
به گزارش تابناک سمنان ، با نصب 12 ایستگاه هوایی توزیع برق، یک هزار و 65 کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های برق شهرستان میامی اضافه شده است.
سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان میامی با اعلام این خبر گفت: از آغاز امسال تاکنون، 57 پروژه عمرانی برق رسانی با اعتباری به مبلغ 19 میلیارد و 370 میلیون ریال به همت کارکنان برق میامی انجام شده است.
مهندس عباسعلی اسماعیلی با اشاره به احداث چهار هزار و 800 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی تصریح کرد: 10 هزار و 900 متر خط فشار متوسط هوایی و زمینی نیز به منظور خدمات دهی به مشترکان این شهرستان برقرار گردیده است.
وی اظهار داشت: 14 هزار و 700 متر شبکه توزیع برق هم در مدت زمان ذکر شده اصلاح و بهینه ساز ی قرار گرفته است.
وی در ادامه به تبدیل سه هزار و 400 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار اشاره کرد و افزود: 224 عدد سرچراغ جدید در راستای بهبود روشنایی معابر سطح شهرستان دایر شده است.
وی همچنین خاطر نشان کرد: توسعه شبکه فشار ضعیف و متوسط هوایی مناطق میامی و کالپوش، احداث شبکه 20 کیلوولت  به منظور ارتباط فیدر راه آهن- ابراهیم آبادو تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در برخی نقاط میامی و کالپوش، از برنامه های پیش بینی شده برای سه ماه پایان  سال 96 محسوب می شود.
برچسب ها: پست نیروی برق ، میامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار