مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم مطرح کرد؛
عزتی گفت:دریک سال و نیم گذشته بیش از1500دستگاه تاکسی فرسوده باعمر بیش از10سال نوسازی شده است که این اقدام درچندسال گذشته بی‌سابقه بوده است.
کد خبر: ۵۶۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ 31 January 2018

به گزارش تابناک قم؛مرتضی عزتی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم،با اشاره به اهمیت نوسازی و ادامه‌دار بودن طرح نوسازی تاکسی‌ها در قم اظهار داشت: طرح نوسازی کماکان در حال اجرا بوده و سه نوع خودرو برای نوسازی شامل پژو 405،سمند و آریو اتوماتیک و دنده‌ای پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان اینکه در سال آینده نیز به دنبال ورود خودروی برلیانس به ناوگان تاکسیرانی شهر قم هستیم، افزود: به‌منظور تسهیل در امر نوسازی برای خودروهایی که تا 30 میلیون تومان قیمت داشته مبلغ 20 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه نوسازی 1500 دستگاه تاکسی در یک سال و نیم گذشته در شهر قم انجام‌شده است، عنوان کرد: در یک سال و نیم گذشته بیش از 1500دستگاه تاکسی فرسوده با عمر بیش از 10 سال نوسازی شده است که این اقدام در چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: برای خودروهایی که بین 40 تا 50 میلیون تومان قیمت داشته نیز 30 میلیون تومان وام 16 درصد در نظر گرفته‌شده است که پیگیر هستیم در سال آینده در صورت موافقت هیئت دولت و ابلاغ از سوی سازمان شهرداری‌ها درصد سود تسهیلات کاهش یابد تا کمکی به رانندگان تاکسی بشود.

عزتی با اشاره به استفاده از خودروهای آریو در ناوگان تاکسیرانی قم تصریح کرد: تاکنون 15 دستگاه آریو اتوماتیک وارد ناوگان شده است و در آینده این رقم به 100 دستگاه می‌رسد تا بتوانیم به هتل‌ها و زائرسراها خدمات بدهیم.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به سرویس‌دهی به مسافران خارجی یادآور شد: ایستگاه‌هایی به‌عنوان تاکسی زائر در اطراف حرم ایجاد می‌شود و با توجه به اینکه هم‌اکنون بیش از 600 راننده دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر داریم در حال آموزش برخی از آنان به زبان‌های عربی و انگلیسی برای ارائه خدمات ویژه به زائران غیر ابرانی هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار