فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه؛
 فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از دستگيري دختري ۱۵ ساله با پوشش مردانه که به همراه همدستانش اقدام به زورگيري و اخاذي مي نمودند، در دهدشت خبر داد. 
کد خبر: ۵۵۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵ 25 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت به نقل از کانال خبري پليس، سرهنگ "جهان ديماز" در تشريح اين خبر گفت : شهروند دهدشتی با در دست داشتن مرجوعه قضايي به پليس آگاهي شهرستان مراجعه و اظهار داشت دختري ۱۵ ساله با تيپ و قيافه ي مردانه با خودروي وي سوار شده و پس از گذشت مدت زماني در جاده برون شهري ، با حضور سه پسر جوان دیگر از وی اخاذی کردند که بلافاصله موضوع بدون اتلاف وقت در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت. 

سرهنگ ديماز در ادامه اين گزارش بيان کرد : ماموران پليس آگاهي شهرستان با اخذ دستور مقام قضايي و با بررسي دقيق موضوع و انجام گشت های نامحسوس ، توانستند شب گذشته يک نفر آقا و دختر خانم مورد نظر را که با يکدستگاه خودروي پيکان با شيشه هاي کاملا دودي در سطح شهر در حال تردد بودند را شناسایی و دستگیر نمایند. 

وی افزود : پس از انتقال متهمان به يگان انتظامی در تحقيقات و بررسي هاي به عمل آمده از متهمين، نسبت به اين موضوع اعتراف که با تشکیل پرونده ، به مرجع قضايي معرفي شدند.

سرهنگ ديماز با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دو نفر دیگر اعضای این باند ادامه دارد خاطر نشان کرد : با تحقيقات به عمل آمده اين دختر ۱۵ ساله با هويت معلوم، داراي چندين سابقه فرار از منزل بوده که با پوشش و تيپ و قيافه مردانه در شهرستان هاي کهگيلويه، بويراحمد ، برخی از شهرهای استان فارس و شهر بهبهان در استان خوزستان ضمن همراهي با افراد جوان و يا طرح دوستي با آنها يا به عنوان مسافر و سوار شدن با خودروهاي شخصي اقدام به زورگيري و اخاذي مي نمود. 

وی در پایان جهت پیشگیری از وقوع حوادث اینچنینی به شهروندان توصیه کرد : در مسافرت های درون و برون شهری از خودروهای مسافر بر عمومی از جمله تاکسی و اتوبوس ها استفاده کرده و به هیچ عنوان به خودروهای مسافربر شخصی اعتماد نکنند.

 

زورگیری دخترجوان با پوشش مردانه در دهدشت

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
زورگیری دخترجوان با پوشش مردانه :))
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار