در لیگ دسته یک کشور
بانوان والیبالیست شهرداری سمنان توانستند تیم دستجردی یزد میزبان این دوره از رقابت‌های لیگ دسته یک بانوان کشور را در خانه شکست دهند.
کد خبر: ۵۵۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 23 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس از برد شیرین و دل‌چسب بانوان والیبالیست‌های شهرداری سمنان در برابر تیم دستجردی یزد در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور خبر داد.

عباس بابایی افزود: بانوان والیبالیست شهرداری سمنان دیروز دوم بهمن‌ماه در نخستین دیدار خود بااقتدار با نتیجه سه بر صفر تیم دستجردی یزد را شکست دادند.

وی عنوان کرد: تیم شهرداری سمنان در ابتدای ست اول از حریف با نتیجه 21 بر 25 پیشی گرفت و در ادامه بازی با اعتمادبه‌نفس در ست دوم با نتیجه 15 بر 25 و ست سوم با نتیجه 21 بر 25 برتری خود را حفظ کرد و موفق شد، پیروز این میدان شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان اعلام کرد: تیم والیبال شهرداری سمنان فردا چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه ساعت 15:00 در دومین دیدار خود به مصاف تیم مهشید کنگان بوشهر می‌رود.

به گزارش فارس؛ اعضای تیم شهرداری سمنان آرزو غفوریان. متینه رضاییان، مریم صالحی، سمانه کنشلو، مریم طاهری، زهرا یحیایی، حنانه‌السادات زرگر، عاطفه ادب، شکیبا تلیاری، مهتاب کاکو، مهسا قدس، آزرم کسائیان، محدثه نظری هستند.

همچنین کبری صادقی حقیقی مربی تیم، سمیه رضاییان کمک‌مربی، معصومه اکبری سرپرست تیم، سیما روشنایی کادر فنی و اجرایی این تیم را در این رقابت‌ها به عهده دارند.

منبع: فارس
برچسب ها: والیبال ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار