کد خبر: ۵۵۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 23 January 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار از اجرای 495 پروژه عمرانی برق رسانی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان اطلاع داد.
مهندس حسین صفری با بیان اینکه از شروع سال 96 تا زمان حاضر، 782 مشترک جدید، جذب شده اند گفت: هفت هزار و 800 متر شبکه توزیع برق با هدف جلب رضایت مشترکان در این شهرستان بهینه سازی گردیده است.
وی با اشاره به احداث چهار هزار و 700 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی در مدت ذکر شده افزود: به منظور تامین برق متقاضیان و مشترکان جدید، 22 هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی هم توسعه یافته است.
وی با ابراز اینکه 92 ایستگاه هوایی توزیع برق در این شهرستان به بهره برداری رسیده اظهار داشت: چهار هزار و 400 متر کابل خودنگهدار به همراه 157 عدد سرچراغ جدید در این شهرستان دایر شده است.
وی تصریح کرد: از شروع سال جاری تا به حال، مبلغ 47 میلیارد و 587 میلیون ریال برای توسعه زیر ساخت های صنعت توزیع برق این شهرستان سرمایه گذاری گردیده است.
وی به مهم ترین برنامه های سه ماهه چهارم این مدیریت اشاره کرد و یادآور شد:اصلاح فیدر هنرستان به طول شش هزار متر، بهسازی فیدر سردره به سمت کرک به طول چهار هزار و 500 متر، نصب پنج دستگاه پست در راستای پروژه کاهش تلفات برق، بهینه سازی فیدر چشمه نادی به طول دو هزار و 500 متر، برقراری یک هزار متر شبکه 20 کیلوولت زمینی و تجهیز یک باب پست زمینی، از اقدامات در نظر گرفته  می باشد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار