همزمان با گرامی‌داشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مسابقه کتاب‌خوانی در فضای مجازی در استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 23 January 2018

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری و رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در کانال تلگرامی «یار مهریان» به آدرس «telegram.me/Yaremehrabankpfs» خبر داد و گفت: این مسابقه علاوه بر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و استفاده بهینه از فضای مجازی به مناسبت سی و نهمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف آشناسازی مخاطبان به‌ویژه كودكان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و فراهم‌سازی زمينه حضور پرشكوه آنان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به استقبال مخاطبان کانال تلگرامی «یار مهربان» از مسابقات کتاب‌خوانی در فضای مجازی، اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان این‌بار اهل کتاب را به مطالعه‌ی رمان «فصل‌ پنجم سکوت» نوشته‌ی «محمدرضا بایرامی» دعوت کرد و همراهان کتاب تا پایان بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند تا به 18 سؤال مطرح‌شده این مسابقه پاسخ دهند.

رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان سمنان اظهار داشت: 18 اسفندماه همزمان با سال‌روز ولادت بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، پنج برگزیده نهایی این مسابقه به قید قرعه معرفی می‌شوند.

جمال تصریح کرد: به برگزیدگان اول تا سوم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و برگزیدگان چهارم و پنجم نیز بسته فرهنگی به ارزش 500هزار ریال اهدا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان تصریح کرد: برای شرکت در این مسابقه، هیچ رده سنی در نظر گرفته نشده و تمام افراد علاقمند برای شرکت در این مسابقه می‌توانند کتاب را از مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سراسر استان، تهیه و مطالعه فرمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار