شهردار آبیک:
شهردار آبیک با بیان اینکه مسؤولان صدای مردم آبیک در خصوص مشکلات آب و هوا را بشنوند، گفت: مدیریت شهری درخواست دارد با استفاده از دستگاه‌های متحرک دقیق در بازده زمانی وضعیت هوای شهر آبیک رصد شود.
کد خبر: ۵۵۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 21 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی شهرداری آبیک، سعید آگشته شهردار آبیک در جلسه‌ای با ایران‌نژاد رئیس جدید اداره محیط زیست شهرستان آبیک با اشاره به وضعیت نامناسب زیست محیطی شهر آبیک اظهار داشت: کارخانه سیمان عامل اصلی آلایندگی این شهر و شهرستان است.

وی ضمن تأکید بر پیگیری موضوع آلایندگی کارخانه سیمان توسط اداره محیط زیست شهرستان گفت: موضوع آلایندگی کارخانه سیمان را باید جدی گرفت و شهرداری آبیک در این خصوص شکایتی را به کمسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است.

شهردار آبیک افزود: متأسفانه در سال جاری تمام عوارض آلودگی گرفته شده توسط شهرداری از کارخانه سیمان 65 هزار تومان است.

آگشته با بیان اینکه مسؤولان صدای مردم آبیک در خصوص مشکلات آب و هوا را بشنوند، یادآور شد: مدیریت شهری درخواست دارد با استفاده از دستگاه‌های متحرک دقیق در بازده زمانی وضعیت هوای شهر آبیک رصد شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری جلسات با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استان در خصوص مشکلات شهر آبیک به ویژه کیفیت پائین آب شرب این شهر عنوان کرد: داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور این هفته در صحن مجلس اعلام کردند که وضعیت آب آشامیدنی شهر آبیک مردم را به ستوه آورده است و خواستار اقدام سریع و عملی مسؤولان شدند که امیدواریم این پیگیری‌ها تا حصول نتیجه مطلوب ادامه پیدا کند و سایر مسؤولان هم اقدامات عملی خود را آغاز کنند.

شهردار آبیک همچنین به برنامه‌های شهرداری در خصوص بهبود وضعیت زیست محیطی شهر پرداخت و مطرح کرد: در بحث بهبود و گسترش محیط زیست به دنبال ایجاد بوستان جنگلی 86 هکتاری در تپه‌های شمال شرقی شهر بوده که با اجرای این طرح شاهد افزایش سرانه فضای سبز و تغییر اکو سیستم منطقه هستیم.

آگشته از آغاز کار مطالعاتی بوستان هفت هکتاری خبر داد و افزود: در دهه فجر نخستین بوستان بانوان شهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار