مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشور به میزبانی سمنان خبر داد و گفت: ۱۵۷ نفر از استان در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۵۵۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 20 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، فرزاد فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشور در سمنان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: در مجموع ۱۵۷ نفر از سمنان در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پنج رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی بابیان اینکه مهلت ثبت‌نام به پایان رسیده است، افزود: در این دوره از رقابت‌ها ۲۱ نفر در رشته تیراندازی با تفنگ بادی، ۵۱ نفر در رشته شطرنج، ۴۷ نفر در رشته دارت، ۲۱ نفر در رشته شنا در دو بخش متفاوت شنای کرال سینه و شنای قورباغه ثبت‌نام کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان هدف از برگزاری این رقابت‌ها را تکریم منزلت بازنشستگان و ایجاد نشاط اجتماعی و سلامت عنوان کرد و ابراز داشت: شش هزار بازنشسته کشوری در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند که نشان می دهد این گونه رقابت‌ها می‌تواند در افزایش سلامت جامعه نقش موثر داشته باشد.

فتاحی به اردوی تیم ملی بدمینتون بانوان در سمنان نیز اشاره و تصریح کرد: این اردو با حضور ۱۲ ورزشکار از استان‌های سمنان، تهران، اصفهان، زنجان، کرمانشاه و کرمان به مدت چهار روز در حال برگزاری است.

وی بابیان اینکه سه ملی‌پوش سمنانی نیز در این اردو حضور دارند، افزود: زنجان میزبان مسابقات بین‌المللی بدمینتون در ایام‌الله دهه فجر خواهد بود که از ۱۶ بهمن آغاز تا سه روز ادامه خواهد داشت لذا برگزاری این اردوها می تواند نقاط ضعف ملی پوشان را برطرف و نقاط قوت را تقویت کند و از مربیان تقاضا داریم این اردوها را جدی قلمداد کنند.

برچسب ها: فرزادفتاحی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار