امام‌جمعه دامغان:
امام‌جمعه دامغان بابیان اینکه به‌واسطه فرهنگ ایثار و شهادت توانسته‌ایم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم، گفت: موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ انقلاب مرهون خون پاک شهدا است.
کد خبر: ۵۵۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 16 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان صبح سه‌شنبه در دیدار با خانواده شهیدان طوسی ضمن بیان اینکه خانواده معظم شهدا میراث گران‌بهای نظام و انقلاب هستند، ابراز داشت: استحکام و پایداری نظام و انقلاب اسلامی ایران با رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی و همراهی، همگامی و پشتیبانی خانواده معظم شهدا میسر شده است.

دامغان / امام جمعه در دیدار خانواده شهدا  - کراپ‌شده

وی ضمن بیان اینکه به‌واسطه فرهنگ ایثار و شهادت توانستیم توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان را خنثی کنیم، افزود: مسئولیت ما در قبال شهدا بسیار سنگین است و باید با ادامه دادن راه آنان از حرمت خون پاکشان پاسداری کنیم.

امام‌جمعه دامغان با تأکید بر اینکه خانواده شهدا الگوی صبر و استقامت در جامعه هستند و حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب دارند، تأکید کرد: ملت ایران باید قدردان رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس باشند که امنیت و آرامش امروز جامعه ما مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان و ایثارگران و به‌ویژه شهدای والامقام است.

حسینیان گفت: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را زمانی که کشور به آنان نیاز داشت درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این امر، اجری بی‌پایان در نزد خداوند متعال خواهد داشت.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمایشی دارند مبنی بر اینکه «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» نشان می‌دهد که ترویج فرهنگ شهادت یک رسالت عمومی محسوب می‌شود.

در این دیدار از خانواده معظم شهیدان محمدعلی و محمدرضا طوسی تقدیر شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار