فرماندار سرخه:
فرماندار سرخه با بیان اینکه در یک ماه اخیر ۱۳ میلیون تومان کالای قاچاق در این شهرستان کشف شد، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۸۱۳میلیون تومان کالای قاچاق کشف‌شده است.
کد خبر: ۵۵۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵ 15 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، محمدعلی مویدی زاده عصر دوشنبه در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز سرخه به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن اشاره به اهمیت مقابله با قاچاق کالا در راستای توسعه اشتغال و ارتقاء سطح اقتصادی کشور از کشف ۱۳ میلیون تومان کالای قاچاق طی یک‌ماهه گذشته در سرخه خبر داد و بیان کرد: این حجم برای این شهرستان کوچک بسیار زیاد است که نشان از عزم جدی مسئولان در راستای مبارزه با قاچاق دارد.

مویدی زاده - کراپ‌شده

وی با اشاره به عملکرد کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز سرخه، افزود: دستگاه‌های نظارتی و انتظامی با تمام توان خود در راستای کشف کالای قاچاق در حال فعالیت بوده و آمار کشف بیش از ۸۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق مبین آن است.

فرماندار سرخه گفت: یکی از موضوعاتی که در مقوله قاچاق کالا و ارز باید به صورت جدی مورد پیگیری قرار گیرد عرضه سوخت خارج از شبکه به صورت قاچاق است که به سرمایه‌های داخلی و ملی آسیب جدی وارد می کند و در این راستا خوشبختانه تصمیمات خوبی گرفته‌شده است.

رجیستری جلوی قاچاق موبایل را می گیرد 

مویدی زاده در ادامه به توسعه نظارت دستگاه‌های ناظر بر بازار نیز اشاره کرد و تاکید داشت: بازار روزهای سرخه نیز به دلیل اینکه واحد صنفی مستقر و ثابت نداشته و کمتر قابل‌شناسایی و ردیابی هستند هدف قاچاقچیان کالا قرار می‌گیرند که اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق شهرستان باید در این زمینه نظارت‌ها و بازدیدها را افزایش دهند.

وی همچنین ضمن اشاره به طرح رجیستری گوش‌های تلفن همراه در کشور، ابراز داشت: یکی از مواردی که به عنوان کالای قاچاق پر سود همواره مورد طمع قاچاقچیان قرار داشته گوشی‌های تلفن همراه بوده که با اجرای طرح نظارتی توسط دولت شاهد کاهش قاچاق در این حوزه هستیم.

فرماندار سرخه به مضرات لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق نیز اشاره کرد و گفت: یکی از کالاهایی که باید بیش‌ازپیش در بحث نظارت مورد توجه قرار گیرد لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق است زیرا که عموماً در اثر بهداشتی نبودن و نداشتن تاریخ مصرف برای سلامت شهروندان مضر هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار