فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت از دستگیری عامل سرقت های شیادانه عابر بانک ها و زورگیری از اتباع خارجی در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 15 January 2018

به گزارش تابناک : سردار قادر کریمی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارش چند فقره سرقت از مشتریان عابربانک ها در مناطق مختلف مشهد باعث شد تا در این رابطه دستورات لازم به فرماندهی انتظامی مشهد برای پیگیری موضوع صادر شود.

وی ادامه داد: پس از اقدام کار اطلاعاتی لازم، تیم های تجسس کلانتری میرزا کوچک خان در این عملیات ضربتی توانستند چهره عامل سرقت ها را ترسیم و این فرد را مورد شناسایی قرار دهند.

کریمی گفت: ردزنی های گسترده ماموران کلانتری میرزا کوچک خان مشهد ادامه یافت و پلیس متهم را در حالی که به یک نمایندگی خودرو مراجعه کرده بود در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کرد.

وی اظهار کرد: متهم که در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه عمل خلافی بود وقتی در برابر شواهد و ادله موجود قرار گرفت راهی جز بیان حقیقت ندید و به ارتکاب جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تا کنون ۱۲ شاکی پرونده به کلانتری مراجعه و تحقیقات با دستورات مقام قضایی از این متهم خیابانی برای کشف سرقت های انجام شده ادامه دارد.

کریمی خاطرنشان کرد: جوان ۲۷ ساله سارق در اعترافات خود بیان کرد با کمین در مقابل عابربانک ها به افراد مسن و کم سواد یا کسانی که درخواست کمک داشتند نزدیک و از حساب آنها مبالغی را برداشت می کرده است.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار