روزنامه های اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل چه نوشتند؟
روزنامه های اصولگرا و اصلاح طلب و البته معتدل معمولا بر اساس نوع سیاست گذاری های خود اقدام به انتشار خبر و گزارش با تیترهایی که سمت و سوی سیاسی خود ا نشان می دهد می پردازند.
کد خبر: ۵۵۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 15 January 2018
روزنامه های اصولگرا و اصلاح طلب و البته معتدل معمولا بر اساس نوع سیاست گذاری های خود اقدام به انتشار خبر و گزارش با تیترهایی که سمت و سوی سیاسی خود ا نشان می دهد می پردازند. البته برخی روزنامه ها هم هستند که سعی دارند نشان دهند وابستگی به این احزاب ندارند و به گونه ی مستقلی عمل می کنند ضمن اینکه برخی روزنامه ها هم سعی دارند به صورت تخصصی عمل کرده و خبرهایی در حوزه صنف اعلامی خود منتشر نمایند.
اما به واقع تاثیرات و تعلقات سیاسی نمی تواند در تهیه گزارشات و اخبار رسانه ها خصوصا روزنامه ها بی تاثیر باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه که در روزنامه های امروز تیتر شد ، به برخی اتفاقات روز گذشته مربوط می شود از جمله : تمدید برجام توسط ترامپ که هر کدام از روزنامه های اصلاح طلب و اصول گرا از زاویه ای به آن نگریستند به گونه ای که یک روزنامه با کنایه به ظریف می گوید"گوشه رینگ نمان" و روزنامه ای دیگر می نویسد"جشن با جنازه برجام یا تدبیر برای مقابله با تدبیر اقتصادی؟"
اما موضوع مهم دیگر که تقریبا در صفحه ی اول روزنامه ها به چشم می خورد، مربوط به حادثه نفت کش ایرانی و وضعیت نامعلوم خدمه آن است که برخی با تیتر "تاخیر دولت در ورود به حادثه نفتکش ایرانی" و برخی هم با تیتر" دل نگرانی برای قربانیان پلاسکوی دریایی" به انتشار گزارش پرداختند.
یکی از روزنامه ها هم به موضوع سخنان ائمه جمعه در خصوص معترضان پرداخت و نوشت "اعتراض يكدست جناح ها به صديقي " و اشاره به این موضوع دارد که امام جمعه موقت تهران معترضان را آشغال نامیده است!
تصاویر صفحه اول روزنامه های ایران
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار