امام‌جمعه میامی:
امام جمعه میامی ضمن تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی و آموزش برای مقابله با معضلات فضای مجازی در بین نسل جوان، گفت: دانش استفاده صحیح از این فضا ترویج شود.
کد خبر: ۵۵۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸ 14 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در نشست بعدازظهر یکشنبه شورای فرهنگ عمومی میامی به میزبانی دفتر خود، ضمن بیان اینکه فضای مجازی باید در خدمت صلاح و مصلحت کشور باشد و نباید برخلاف منافع نظام قرار گیرد، تأکید کرد: عدم آگاهی ما نسبت به فضای مجازی باید افزایش پیدا کند تا در راستای بصیرت و آگاهی مردم بهره ببریم.

صفایی پور - کراپ‌شده

وی افزود: امروز باید دانش استفاده  صحیح از فضای مجازی از سوی دستگاه‌های مرتبط مانند ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و آموزش‌وپرورش و ... در جامعه مدنظر قرار گیرد.

امام‌جمعه میامی همچنین در ادامه به‌ضرورت تبیین صحیح اهداف برنامه‌های دهه فجر نیز تأکید کرد و گفت: برنامه‌های دهه فجر باید مردمی و مسجد محور باشد و در این راه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی در اولویت هستند.

صفایی پور بابیان اینکه ایام‌الله دهه فجر باید میزبانی برنامه‌هایی متنوع برای تمام رده‌های سنی و برای تمام خواسته‌ها باشد، تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به‌واسطه گسترش آرمان‌های خود ریشه در مردم دارد و موفقیت‌های بی‌نظیری به دست آورده و باید این دستاوردها به جامعه شناسانده شود.

وی افزود: دهه فجر سال جاری از چند جهت متفاوت است نخست آنکه با دهه فاطمیه و بلوغ انقلاب اسلامی دررسیدن به چهلمین سالگرد انقلاب همراه است همچنین توطئه‌های اخیر دشمنان که منجر به اغتشاش شده کار را دشوار ساخته و لذا باید برنامه‌های سال جاری با اهتمام خاصی برگزار شود.

امام‌جمعه میامی بابیان اینکه در طول دوران انقلاب ضعف‌هایی داشتیم که مهم‌ترین ضعف نرساندن پیام انقلاب به نسل جوان بوده است، تأکید کرد: رسانه‌ها، نخبگان، احزاب، وظایف بیشتری در ایام دهه فجر دارند و  باید در این ایام بیش از سایر اقشار در میدان باشند.

صفایی پور بابیان اینکه اگر به‌نظام آسیبی وارد شود از هر جناحی ممکن است آسیب‌پذیر باشیم، ابراز داشت: دشمن جناح نمی‌شناسد و همه ما اگر مراقب نباشیم ضرر خواهیم کرد.

منبع: مهر
برچسب ها: فرهنگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار