فرماندار سمنان:
فرماندار شهرستان سمنان از ساخت پارکینگ بیمارستان کوثر این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 14 January 2018

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید عباس دانایی فرماندار سمنان در نشست شورای ترافیک شهرستان سمنان با موضوع بررسی مشکلات پارکینگ بیمارستان کوثر با بیان اینکه بیمارستان کوثر یکی از بیمارستان‌هایی است که روزانه با حجم بالایی از مراجعین و بیماران مختلف روبه‌رو است ، تامین توفقگاه عمومی را یکی از مطالبات مهم مردم و تامین رفاه حال آنان دانست.

وی اولویت اول شورای ترافیک شهرستان سمنان را پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از تصادفات و خسارتهای جانی و مالی و جلوگیری از بی نظمی و در مرحله بعد رفاه حال و تامین امنیت شهروندان عنوان نمود.

وی با اشاره به وجود گسترش و توسعه فعالیت بیمارستان وافزایش تعداد مراجعان به این مرکز از پیگیری ساخت پارکینگ بیمارستان کوثر در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود : با عملیاتی شدن این تصمیم بسیاری از مشکلات توقف خودروی بیماران و همراهان آنان برطرف خواهد شد.

دانایی ابراز امیدواری کرد : دانشگاه علوم پزشکی برای ساخت پارکینگ اطراف بیمارستان کوثر با مشارکت شهرداری به میدان عمل آید و اقدامات اساسی را انجام دهد تا مردم برای رفت و آمد به مراکز درمانی دچار مشکل نباشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار