مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ، اسماعیل غنیان صبح شنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان به تعداد به کار گمارده شدگان ۹‌ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود 62درصد افراد جذب شده فاقد مهارت می باشند.
کد خبر: ۵۵۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 13 January 2018
به گزارش تابناک سمنان ، اسماعیل غنیان صبح شنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان به تعداد به کار گمارده شدگان ۹‌ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود 62درصد افراد جذب شده فاقد مهارت می باشد.
 
اشتغال 62درصدی های بدون مهارت
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تعداد به کار گمارده شدگان ۹‌ماهه سال جاری را در استان سمنان دو هزار و  ۳۵۵نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۷۰درصد مرد و ۳۰درصد زن را تشکیل می‌دهند و همچنین از این تعداد ۳۸درصد دارای مهارت و ۶۲درصد فاقد مهارت هستند.
اشتغال 62درصدی های بدون مهارت/ درخواست برای جذب کارورز
 

وی ضمن بیان اینکه سیاست‌های دولت در راستای افزایش اشتغال و تحقق شعار سال برنامه‌ریزی‌شده است، ابراز داشت: در استان تاکنون یک هزار و ۴۶ نفر کارورز در سامانه کارورزی ثبت‌نام کردند.
 
درخواست برای جذب کارورز
غنیان افزود: با توجه به اینکه اکثر جویندگان کار فاقد مهارت هستند لذا این مهم می‌طلبد تا این افراد را به‌سوی مراکز فنی و حرفه‌ای سوق دهیم و از سوی دیگر پیوند علم و صنعت می‌تواند علاوه بر ارتقاء واحدهای پذیرنده به مهارت‌آموزی فارغ‌التحصیلان نیز کمک کند.
ایشان بابیان اینکه تاکنون ۳۲۳ واحد پذیرنده در سامانه کارورزی برای جذب کارورز اعلام آمادگی کردند، تصریح کرد: طرح کارورزی می‌کوشد تا فارغ‌التحصیلان بیکار را بامهارت آموزی جذب بازار کند که امیدواریم سایر واحدهای پذیرنده نیز در جذب نیروی دانشگاهی کوشا باشند و تا پایان سال بتوانیم این رقم را افزایش دهیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار