رئیس پلیس راه استان سمنان خبر داد:
رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه برنامه های پیشگیرانه پلیس نتیجه مطلوبی در کاهش تصادفات جاده ای دارد، گفت: برخورد با تخلفات رانندگان در جاده های روستایی ۵۵ درصد رشد داشت.
کد خبر: ۵۵۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 10 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه فعالیت های آموزشی با محوریت پیشگیری از تصادفات و سوانح رانندگی در دستور کار پلیس راهور قرار دارد، بیان کرد: تصادفات در محورهای روستایی بخش مهمی از تلفات جاده ای را به خود اختصاص می دهد که بر طبق همین اصل، با توجه پلیس به جاده های فرعی ،برخورد با تخلفات رانندگان در محورهای روستایی استان ۵۵ درصد رشد داشت.

کراپ‌شده - سرهنگ حسن خسروجردی فرمانده پلیس راه استان سمنان

وی با بیان اینکه آذرماه سال جاری دو هزار نفر از اقشار و گروه های مختلف مورد آموزش قرار گرفتند، افزود: این برنامه های آموزشی که در قالب نهادینه سازی رانندگی قانونمند و کاهش تصادفات صورت می گیرد به نسبت سال قبل رشد ۲۵ درصدی را نشان می دهد.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه آموزش قوانین راهنمایی رانندگی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای آینده محسوب می شود، ابراز داشت: با اجرای طرح همیاران پلیس در بسیاری از مواقع همین دانش آموزان آموزش دیده توانستند با هشدارهای به موقع جان خود و خانواده را نجات دهند لذا نباید از آموزش به طیف ها و گروه های مختلف جامعه غافل شویم.

خسروجردی تاکید کرد: فعالیت های ویژه آموزشی با هدف پیشگیری از تصادفات و سوانح رانندگی در مراکز گوناگون با حضور ماموران و کارشناسان پلیس راه استان سمنان برنامه ریزی و اجرایی می شود که باید گفت در این راستا تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و نتایج این آموزش ها تاثیری مثبت در جامعه داشته است.

وی افزود: در بسیاری از موارد مغرور شدن راننده خسارات جبران ناپذیری را متحمل خانواده ها کرده است لذا به منظور پیگشیری از بروز این آسیب ها باید هشدارها و توصیه های پلیس توسط رانندگان جدی گرفته شود و از سوی دیگر آموزش های راهنمایی و رانندگی به همه گروه های سنی در دستور کار قرار گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار