رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فن‌آوری معاونت ریاست جمهوری گفت: بانک اطلاعاتی از پژوهشگران کشور ایجاد شد.
کد خبر: ۵۵۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 09 January 2018

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، نصرت‌الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فن‌آوری معاونت ریاست جمهوری عصر امروز در حاشیه سفر نیم روزه خود به دامغان گفت: در این بانک اطلاعات 34 هزار نفر از پژوهشگران کشور تاکنون ثبت‌شده است.

وی از تشکیل یک کارگروه میان‌رشته‌ای علوم انسانی در این صندوق نیز خبر داد و گفت: در این کارگروه صرفاً درزمینهٔ علوم انسانی منطبق با نیازها و ضرورت‌های کشور پروژه سفارش داده می‌شود. 

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فن‌آوری معاونت ریاست جمهوری افزود: در این کارگروه درزمینهٔ درک عمومی یا ترویج علم برنامه‌ گسترده‌ای برای مردمی کردن علم و علمی کردن اجتماع تهیه‌شده است. 

حمایت از پژوهش سراهای دانش‌آموزی افزایش می‌یابد

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فن‌آوری معاونت ریاست جمهوری از برنامه‌های این صندوق برای حمایت از پژوهش سراهای دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این صندوق حمایت از پژوهش سراهای دانش‌آموزی را در قالب چندین برنامه افزایش می‌دهد. 

ضرغام افزود: آموزش روش تحقیق به زبان ساده و همچنین آموزش روش‌های کارآفرینی برخی از برنامه‌های این صندوق در راستای حمایت از پژوهش سراهای دانش‌آموزی است.

وی حمایت از مطالعات گروهی این پژوهش سراها و همچنین آموزش ایده پردازی و خلاقیت را از دیگر برنامه‌های این صندوق در راستای حمایت از این پژوهش سراها عنوان کرد.

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فن‌آوری معاونت ریاست جمهوری با اشاره به برنامه‌های این صندوق برای حمایت از اختراعات و ابداعات گفت: کمک به ثبت اختراعات نیز از دیگر حمایت‌های این صندوق است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار