به گزارش تابناک سمنان، در کشور تا پایان سال جاری بیش از 50 میلیون دلار تعیین شده است.
کد خبر: ۵۴۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 09 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان گفت : طبق برنامه ریزی های انجام شده و با توجه به رویکرد کشور برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، جذب 60 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در کشور از اولویت های اصلی سال 96 است.

وی اظهارداشت : نزدیک به 2 درصد از جذب این میزان سرمایه گذاری خارجی باید در استان سمنان انجام شود که این میزان معادل 50 میلیون دلار است.

همتیان با بیان این که برای تحقق این هدف تمامی برنامه ها و طرح های سال 96 سمنان برای جذب سرمایه گذاری خارجی برنامه ریزی شده است،تصریح کرد : تاکنون 70 مورد مذاکره با سرمایه گذار خارجی و 150 مورد مذاکره با سرمایه گذاران داخلی به صورت مستقیم برای جذب فعال اقتصادی در استان انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان اظهار داشت : قرارداد احداث سه نیروگاه بادی با سرمایه گذاری یک شرکت آلمانی به مبلغ 60 میلیون یورو در شهرستان دامغان تا پایان امسال نهایی می شود.

وی افزود : برای جذب سرمایه گذار خارجی نشست های تخصصی و به صورت خاص اولویت های استان سمنان در کشور برنامه ریزی و مشخص شده است که تا پایان امسال بخش قابل توجه ای از آن ها در مرحله عملیاتی قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار