بنابر اعلام رئیس سازمان خصوصی سازی، اولین مرحله سود سهام عدالت امروز، مرحله دوم قبل از نوروز ۹۷ و مرحله سوم هم اوایل سال ۹۷ پرداخت می شود.
کد خبر: ۵۴۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲ 09 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، پوری حسینی با تاکید بر واریز قطعی سود سهام عدالت­ افزود: ۱۲۰۰ میلیارد تومان از سود سهامداران را­ تا به حال ­سازمان خصوصی سازی دریافت­ کرده است­­ که در مرحله­ نخست­­­ با دستور رئیس جمهور از امروز به حساب مشمولین واریز می‌شود.


وی گفت:­ مبلغ آن برای کسانی که آورده یکی میلیونی کامل دارند، یعنی آن‌هایی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و کسانی که ۴۷۰ هزار تومان مابقی را واریز کرده اند؛ ۱۵۰ هزار تومان سود سال ۹۶ بصورت کامل واریز می‌شود و برای بقیه نسبتی از آورده‌ای که داشته اند واریز خواهد شد.

 پوری حسینی گفت: البته این مرحله نخست­­ِ واریز سود سهام عدالت خواهد بود که با توجه به ۱۲۰۰ میلیارد تومان سود دریافت شده از شرکت‌ها امکان پرداخت ۵۰ هزار تومان از ۱۵۰ هزار تومان سود سهامداران یک میلیونی ­­را به سازمان خصوصی سازی می‌دهد.


وی­ افزود: سعی سازمان خصوصی سازی این است که الباقی مبلغ سود را قبل از عید واریز کند که این بستگی به دریافت سود از شرکت‌های سرمایه پذیر دارد. اگر تا پایان سال سازمان خصوصی سازی نتوانست­ همه ­سود را از شرکت‌ها دریافت کند مرحله سوم و نهایی پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۶، اوایل سال ۹۷ واریز خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار