مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: با فعالیت سامانه بارشی در استان و بارش‌های یکشنبه‌شب، بیشترین بارش برف به میزان 12 سانتی‌متر در ملاده شهرستان مهدیشهر گزارش شد.
کد خبر: ۵۴۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 08 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، غلامرضا حسنی غربا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شب گذشته در حسین آباد کالپوش 9 سانتی‌متر، در رضوان هفت سانتی‌متر، در نردین چهار سانتی‌متر، در لِرد و چاشم مهدیشهر سه سانتی‌متر، و در فولادمحله مهدیشهر دو سانتی‌متر برف بارید.


وی با اشاره به بارش باران در برخی نقاط استان سمنان، گفت: در رضوان 15.7 میلی‌متر، در فولادمحله 2.5 میلی‌متر و در نردین یک میلی‌متر باران بارید.


مدیرکل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه آرادان، گرمسار و سمنان با 13 درجه سانتی‌گراد بیشترین و بسطام با منفی هشت درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بودند، خاطرنشان کرد: بیشترین سرعت باد در استان سمنان روز یکشنبه در دامغان به 61 کیلومتر بر ساعت رسید و پیش بینی می شود با حضور این سامانه ناپایدار تا دو روز آینده جوی پایدار بر هوای استان حاکم باشد.


اولین بارش های زمستانی در استان سمنان در هفته گذشته بود که بیشترین میزان آن در ملاده مهدیشهر به میزان 25 سانتی‌متر برف بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار