حسن خسروجردی:
به گزارش تابناک سمنان، رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه برخورد اتوبوس ولوو با کامیون در محور دامغان-سمنان دو مجروح داشت، گفت: عدم توجه به جلو راننده اتوبوس علت این حادثه بوده است.
کد خبر: ۵۴۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 08 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی از برخورد اتوبوس ولوو با کامیون در کیلومتر ۴۴ محور دامغان-سمنان خبر داد و ابراز داشت: این حادثه حوالی ساعت ۴:۲۰ بامداد به وقوع پیوست که در این برخورد راننده کامیون و یک سرنشین اتوبوس که مردی 42 ساله بود مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی علت حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده اتوبوس برشمرد و افزود: با توجه به کویری و یکنواختی محورهای استان سمنان احتمال خستگی و خواب آلودگی رانندگان وجود دارد لذا از مسافران تقاضا داریم به محض احساس عدم هوشیاری در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه رانندگان باید خودروی خود را مجهز به تجهیزات زمستانی کنند، ابراز داشت: هم اکنون مشکلی در گردنه های استان وجود ندارد اما بهتر است رانندگان قبل از حرکت زنجیر چرخ، چراغ های مه شکن و برف پاکن را مورد بازدید قرار دهند و در اولین جایگاه سوخت رسانی کامل را انجام دهند تا در صورت بروز بحران از امکانات لازم برخوردار باشند.

خسروجردی تاکید کرد: توصیه می شود رانندگان از هرگونه شتاب و عجله در محورهای استان سمنان پرهیز و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خاطره خوشی را برای خود و سرنشیان خودرو رقم بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار