به گزارش تابناک سمنان، مردم دو شهرستان سمنان و شاهرود همراه با سایر نقاط کشور در محکومیت اغتشاشات اخیر راهپیمایی کردند تا یک‌بار دیگر پشتیبانی خود را از ولایت‌فقیه و نظام اسلامی به منصه ظهور برسانند.
کد خبر: ۵۴۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 06 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، صبح شنبه خیابان‌های اصلی شهرهای سمنان و شاهرود، شاهد حضور مردم متدین، خداجو و ولایتمداری بود که بار دیگر همراه با سایر شهرهای ایران اسلامی پشتیبانی خود را از ولایت‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی به منصه ظهور و بروز رساندند تا به دشمنان بگویند ما هرگز آرمان‌های انقلاب اسلامی را رها نخواهیم کرد.

همه امروز درصحنه هستند

روز گذشته نیز مردم میامی، دامغان و مهدی‌شهر پس از نماز دشمن‌شکن جمعه راهپیمایی ضد اغتشاشات اخیر را برگزار کردند و همپای مردم ایران اسلامی شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

از شاهرود اما خبر می‌رسد عده کثیری از مردم فاصله میان میدان جمهوری تا ساعت گل را به‌صورت کفن‌پوش در حال طی کردن هستند تا در میدان امام خمینی(ره) به سمت خیابان ۲۲بهمن، با جمعیتی که خروش انقلابی و عطر ولایی را بر خوددارند، همراه شوند و صحنه‌ای از عشق و ایثار بیافرینند.

مردم سمنان نیز با حضور در بلوار مطهری شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر اسرائیل و ننگ بر فتنه‌گر سر دادند تا بار دیگر نشان دهند پشتیبان ولایت‌فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

باید خداوند را برای داشتن چنین ملتی شکر کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در حاشیه راهپیمایی و در بین خبرنگاران ضمن اشاره به مواضعی که روز گذشته در نماز جمعه سمنان نیز به آن‌ها اشاره‌کرده بود، گفت: این اغتشاشات از سوی ملت مسلمان استان سمنان و ایران اسلامی محکوم است.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی بیان کرد: اغتشاشات، فتنه و آشوب‌های اخیر مسئله‌ مهم این روزهای کشورمان است که مسئولان باید به آن عنایت ویژه داشته باشند امروز دشمنان ما می‌خواهند تا نابودی انقلاب را ببینند اما ملت ما همیشه درصحنه بوده و باعث می‌شوند تا آرزوی این امر توسط دشمنان به گور سپرده شود.

وی افزود: مردم مسلمان ایران اسلامی و استان سمنان با رخ دادن اتفاقات اخیر، به‌سرعت صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند و امروز نیز با این حضور پرشور، مهر بطلانی بر اغتشاشات زدند. باید خدا را به خاطر داشتن چنین ملتی شاکر بود.

دشمنان آرزوی نابودی نظام را به گور می‌برند

مسئولان نیز در بین افراد حاضر در راهپیمایی ضد اغتشاشات اخیر سمنان و شاهرود حضوری پرشور دارند مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، ضمن اشاره به‌قدر شناسی مردم ایران اسلامی از ارزش‌های انقلاب و خون شهدا، گفت: مردم ما با بصیرت تمام می‌دانند که تفاوت بین دشمنان و دلسوزان انقلاب چیست.

حجت‌الاسلام علی شکری بیان کرد: عده‌ای سوار بر موج، با حمایت بیگانگان و فریبی که آنان در دستور کاردارند، اقدام به اغتشاش، آشوب، تخریب اموال عمومی و خسارات به بیت‌المال کردند که این امر توسط مردم ایران اسلامی محکوم است.

وی افزود: مردم ما امروز با حضور حماسی‌شان یک‌بار دیگر خاطره ۹دی ۸۸ را زنده کردند تا به جهانیان بگویند باید آرزوی نابودی نظام اسلامی را با خود به گور ببرند.

جمعیت افزوده می‌شود

از دیگر نقاط شهرهای سمنان و شاهرود نیز خبر می‌رسد باوجود گذشت دقایقی از آغاز راهپیمایی مردم همچنان در حال حرکت به سمت مسیرهای اعلام‌شده هستند تا پشتیبانی خود را از ولایت‌فقیه اعلام کنند خیل جمعیت در شاهرود هم‌اکنون به میدان امام رسیده و مسیری را که اغتشاش‌گران هفته گذشته طی کردند را باصلابتی انقلابی در حال پیمودن هستند.

از شعارهای جالب مردم سمنان اما فتنه‌گر حیا کن کشور را رها کن است همچنین آمریکا، آمریکا مرگ به نیرنگ تو نیز در مسیر مطهری شنیده می‌شود که این امر نشان می‌دهد مردم ما دست بیگانگان را در اغتشاشات به خوبی شناسایی کرده اند که از آستین برخی سودجو و اغتشاش طلب بیرون می آید.

مسیرهای راهپیمایی امروز مملو از جمعیت هستند، جمعیتی که با تقدیم سه هزار شهید در دوران دفاع مقدس و شهدای گلگون کفن مدافع حرم، با ولایتمداری و انقلابی گری بیگانه نیستند و امروز یکبار دیگر آمده اند تا از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار