به گزارش تابناک سمنان، ملی‌پوشان هاکی سالنی به منظور شرکت در تورنمنت بین‌المللی روهر مکس صبح امروز 13 دی ماه راهی کشور اتریش شدند.
کد خبر: ۵۴۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 04 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، هاکی‌بازان مهدیشهری و نماینده استان سمنان که چندین مرحله اردو را طی ماه‌های اخیر سپری کرده‌اند همراه با مربیان و ورزشکاران تیم ملی هاکی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران عازم مسابقات بین‌المللی اتریش شدند.

تیم ملی هاکی ایران خود را به منظور حضور موفق در مسابقات جام جهانی آلمان آماده می‌کند.

تورنمنت بین‌المللی روهرمکس با حضور 8 تیم در دو گروه A و B از 15 لغایت 17 دی ماه در وین اتریش برگزار می‌شود که ملی‌پوشان با حضور در این مسابقات خود را جهت حضور در جام جهانی 2018 برلین آماده می‌کنند.

آقایان اسفندیار صفایی (سرمربی) عباس ارویی ،امیر ارویی و حمید نورانیان از مهدیشهر در این تورنمت حضور دارند.

گفتنی است در آذر ماه سال جاری هاکی‌بازان استان سمنان به عنوان نماینده ایران در فینال رقابت‌های هاکی تورنمت بین‌المللی مسکو مقابل میزبان به برتری رسیدند و برای اولین بار یک تیم باشگاهی ایران توانست قهرمان این دوره از مسابقات شود .

همچنین بعد از حضور این ورزشکاران در استان سمنان طی مراسمی با حضور شفیع رئیس فدراسیون هاکی، خباز استاندار سمنان ، رحمانی مدیرکل هماهنگی اموراستانهای وزارت ورزش و جوانان ، فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و سایر مسئولین کشوری و استانی از آنان تجلیل شد.

برچسب ها: هاکی سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار