به گزارش تابناک سمنان، حریق یک واحد تجاری در خیابان امام خمینی(ره) با حضور تیم های اعزامی ایستگاه های آتش نشانی سمنان امداد رسانی و مهار شد.
کد خبر: ۵۴۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 31 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: بامداد امروز حریق یک واحد تجاری در خیابان امام خمینی(ره) با حضور تیم های اعزامی ایستگاه های آتش نشانی سمنان امداد رسانی و مهار شد.

سعید اسمعیل پور به علت اهمیت این حادثه از اعزام همزمان ۳ دستگاه خودرو به همراه ۸ نفر آتش نشان از ایستگاه شماره ۴ و ۲ سازمان آتش نشانی برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و افزود : حادثه آتش سوزی خیابان امام در ساعت ۰۰:۱۷ امروز به سامانه 125 اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه شروع به عملیات کردند.

وی در نحوه توضیح امدادرسانی این حادثه اظهار داشت: مامورین اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند ،یک واحد تجاری در نبود صاحب مغازه طعمه حریق شده و باعـث دودگرفتگی زیادی در مغازه شده است ، نیروها بلافاصله به دو تیم عملیاتی تقسیم شده گروه اول با قطع جریان برق و گاز محل حادثه را ایمن کرده و گروه دوم نیز با بستن دستگاه تنفسی وارد محیط پر از دود و آتش شده و با پیدا کردن کانون حریق که ظاهرا" روشن ماندن ۲ عدد کپسول گاز( پیک نیک ) بوده و با رسیدن گرما و حرارت به مواد قابل اشتعال داخل این واحد تجاری حریق اتفاق افتاده بود شروع به اطفاء آتش کردند .

اسمعیل پور در پایان بیان داشت: این حادثه متاسفانه خسارت مالی فراوانی برجای گذاشت و علت اصلی این حادثه نیاز به کارشناسی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار