سخنان پایانی دکتر خباز در استان؛
به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز استاندار در آستانه تودیع سمنان از سیدشهاب‌الدین چاووشی استاندار در آستانه معارفه سمنان توصیه کرد سه کار مهم استانداری را با جدیت دنبال کند.
کد خبر: ۵۴۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 31 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز در جلسه شورای مدیران استانداری سمنان اظهار کرد: در استان سمنان سه کار باقیمانده داریم که از دکتر چاوشی درخواست خواهم کرد تا آن را پیگیری و به اتمام برساند.

وی از تحقق ۱۰۰ درصدی تفاهم نامه‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته به عنوان نخستین درخواست خود از استاندار جدید نام برد و افزود: اجرایی کردن تفاهم نامه‌های نشست اقتصادی و سرمایه گذاری ایران که چندی پیش در تهران برگزار شد نیز دومین درخواست من از دکتر چاووشی است.

استاندار سمنان با اشاره به مشکل کم آبی در استان و پیگیری‌های خود در این بخش اضافه کرد: بحث مهم انتقال آب به استان سمنان که بی شک با اجرایی شدن آن اتفاقات بسیار مبارکی ایجاد خواهد شد سومین خواسته و توصیه من به استاندار جدید است.

وی با تقدیر از مهمان‌نوازی مردم استان گفت: مردم استان سمنان به قدری محبت دارند که من را شرمنده لطف و بزرگواریشان کرده‌اند.

خباز با بیان اینکه موفقیت‌های امروز استان سمنان مرهون یک کار گروهی و حاصل همفکری جمعی است ادامه داد: بدیهی است که هر شروعی، پایانی دارد و طبیعت دنیا چنان است که ماندگار نخواهد بود.

وی از دوران مدیریت به عنوان یک فرصت برای خدمت نام برد و افزود: دنیا یک ابزار است، باید از این ابزار در راه خدمت به مردم استفاده کرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه در طول مدت مسئولیتم در استان کوشیدم تا چند کار را در سرلوحه کارهای خود قرار دهم اظهار کرد: اول انکه سعی کردم با مدیران دوست باشم و دوم آنکه با توجه به اعتقاد به اصل تفکیک قوا اجازه ندادم تا دیگران به هیچ وجه در امور قوه مجریه دخالت کنند.

وی از انتخاب چاووشی به عنوان استاندار سمنان به مثابه یک فرصت نام برد و گفت: با سابقه ای که از دکتر چاوشی استاندار جدید سمنان سراغ دارم مطمئن هستم که امور باقیمانده استان به فرجام خوبی خواهد رسید.

خباز دوران مدیریت خود در استان سمنان را دوران خوب برشمرد و گفت: هر کجا باشم دعاگوی مردم استان سمنان خواهم بود و به دعای خیر مردم متدین استان نیز نیازمندم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار