با شرکت 35 اثر
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از افتتاح دومین نمایشگاه عکس ورزشی در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 25 December 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سمنان، جواد نجاریانی گفت: دومین نمایشگاه عکس ورزشی با شرکت 35 اثر منتخب در سمنان افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه از روز شنبه، دوم دی‌ماه بازگشایی‌شده و علاقمندان، عکاسان و ورزشکاران می‌توانند تا روز پنج‌شنبه، 7 دی‌ماه، از ساعت 16 لغایت 20، در محل خانه جوانان استان، واقع در بلوار 17 شهریور، از این نمایشگاه بازدید کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ادامه داد: از بین 250 اثر ارسال‌شده از 35 عکاس استان سمنان، تعداد 35 اثر انتخاب‌شده و در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: عکس‌های ابوالفضل حسنی، احمد امیر احمدی، محمد نجم، احسان عندلیب، پارسا دانایی، علیرضا غمزه، معید حمیدی، یعقوب پازوکی، محمدحسین متولیان، مرتضی بابایی، امیر نظری، علی ابک، سید عابد میرمعصومی و سیف‌الله محمد نژاد با 2 اثر، فهیمه بندار، سمیه تولی، نفیسه بندری، مسعود محقق با 3 اثر و امیر نظری، احسان رضایی و اسماعیل طحان با 4 اثر، به‌عنوان آثار منتخب در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

نجاریانی در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، مؤسسه موج فرهنگ، اداره کل ورزش و جوانان و حوزه هنری استان سمنان برگزارشده و با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

برچسب ها: نمایشگاه عکس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار