روز حادثه مقتول را حوالی میدان آزادی سوار بر خودرو کرده و دقایقی بعد از سوار شدن از وی زورگیری کردیم؛ مقتول با ضربه چاقو به سفید ران پایش به قتل رسید.
کد خبر: ۵۴۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ 24 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، حدود ساعت 6 بعدازظهر چهارم آذر ماه سال جاری مأموران کلانتری 141 شهرک گلستان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند که جسد غرق در خون یک مرد جوان خیابان کوهک کشف شده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر قاضی دشتبان؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل کشف جسد حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این قتل آغاز شد.

تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که مقتول با ضربه چاقو به سفید ران پایش به قتل رسیده است و سرنشینان یک خودروی پراید مشکی رنگ جسد وی را در خیابان رها کرده و از محل متواری شده‌اند.

همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی تحقیقات برای شناسایی و بازداشت متهمان آغاز شد و کارآگاهان موفق به بازداشت آنها شدند.

یکی از متهمان این پرونده که به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بود، در اظهاراتش به بازپرس گفت: روز حادثه مقتول را حوالی میدان آزادی سوار بر خودروی سرقتی کرده و دقایقی بعد از سوار شدن از وی زورگیری کردیم و در نهایت با ضربه چاقو به سفیدران وی، او را به قتل رساندم.

بررسی‌های اولیه از متهمان این پرونده حاکی از آن است که آنها به شیوه‌های مشابه مرتکب زورگیری از شهروندان شده‌اند.

تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: زورگیری ، قتل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار