در مراسمی از اعضای تیم هاکی مهدیشهر و امیر سیاوش ذوالفقاریان تیراندازی که سهمیه المپیک نوجوانان را بدست آورد ، تجلیل شد.
کد خبر: ۵۴۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 19 December 2017

به گزارش تابناک سمنام و به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم هاکی مهدیشهر که نماینده ایران در مسابقات جام جهانی کوچک روسیه بود ، توانست عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را بدست آورد و امیر سیاوش ذوالفقاریان نیز که تنها نماینده ایران در بخش مردان مسابقات تیراندازی آسیا در ژاپن بود ، توانست سهمیه حضور در المپیک نوجوانان را در آرژانتین کسب کند .

در این مراسم که در مهدیشهر برگزار شد ، بهرام شفیع رئیس فدراسیون هاکی ایران، مهدیشهر را یکی از خاستگاه های هاکی در ایران نامید و بر لزوم استعدادیابی ورزشکاران در این رشته در استان سمنان تاکید کرد .

اسفندیار صفایی سرمربی تیم هاکی ایران نیز با تشریح روند برگزاری اردوهای تیم ملی هاکی گفت : تاکنون شش مرحله اردوی تیم ملی برگزار شده و از سوم دی ماه مرحله هفتم آن آغاز می شود .

به گفته وی ،تیم ملی هاکی ایرانپیش از حضور در مسابقات جام جهانی برلین ، ابتدا در تورنمنت بلژیک و سپس در یک اردوی 10 روزه در مشهد مقدس حضور خواهد یافت .

امیر سیاوش ذوالفقاریان قهرمان تیراندازی هم با تشریح روند کسب سهمیه المپیک در مسابقات ژاپن گفت : با هماهنگی مربیان در حال تمرین برای شرکت در مسابقات جام جهانی هستیم .

در پایان این مراسم از ورزش کاران تجلیل به عمل آمد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار