دکتر احمدهمتی؛
به گزارش تابناک سمنان، نماینده مردم در خانه ملت در بازدید از اداره کل پایانه و حمل و نقل و رانندگان استان سمنان ضمن تبریک روز حمل و نقل و رانندگان به همه رانندگان، پرسنل و مسئولین صنف، از تلاشگران در این راه خدمات می دهند بعنوان قشر جوانمرد جامعه یاد کرد و اظهار داشت:
کد خبر: ۵۳۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 17 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، در مملکت ما همیشه رانندگان و کارمندان صنفی آنها در کارهای خیر پیش قدم هستند که از نمونه های آن خدمت رسانی در زمان جنگ تحمیلی، زلزله ها و اربعین حسینی می باشد که زحمات آنها بر کسی پوشیده نیست

دکترهمتی ساخت ساختمان قرارگاه و اداره_کل_پایانه و حمل و نقل را بسیار ضروری شمردند و در خصوص درخواست سختی کار برای رانندگان اظهار داشت: رانندگی کار بسیار سختی است و در مورد بیمه و سخت و #زیان_آور_بودن شغل رانندگی نامه ای تنظیم شود و به صورت مکتوب به مسئولین ذیربط برسانید تا در مجلس پیگیر این موضوع شویم.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ضمن انتقاد به اخذ مالیات بر ارزش افزوده از رانندگان بیان داشت: مالیات بر ارزش افزوده بصورت چند مرحله‌ای از اضافه ارزش كالاهای تولید شده و یا خدمات ارائه شده در مراحل مختلف تولید و توزیع اخذ می‌شود ولی از رانندگان نباید #مالیات_بر_ارزش_افزوده گرفته شود و ما پیگیر آن در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستانهای سمنان مهدیشهر و سرخه از استقبال شورا و شهرداری در خصوص ساخت ترمینال سمنان خبر داد و گفت: ترمینال سمنان در شان مرکز استان نیست و هر چه سریعتر باید جانمایی و طرح ساخت آن بررسی کارشناسی شود و قطعا اگر پیگیر باشید هرچه زودتر با کمک شورا و شهرداری کلنگ ترمینال زده خواهد شد.

دکتراحمدهمتی در ادامه گفت: برای ترمینال مهدیشهر و سرخه هم کار کارشناسی انجام شود و مشکلات آن انعکاس داده شود تا در تهران موضوع را پیگیری کنیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به برنامه ریزی درازمدت جهت تصمیمات برای آیندگان تاکید کرد و گفت: باید تعاونی ها فعال تر از گذشته باشد و از علوم روز و دنیای فناوری استفاده شود و خودمان را با نیازهای جامعه تنظیم کنیم.

وی بیان داشت: در خصوص ساماندهی و نظارت بر خودروهای_شخصی و تحویل اتوبوس_اسکانیا درخواستتان را به ما دهید تا پیگیری کنیم

دکترهمتی در پایان اظهار داشت: همه اینها منوط به این است که ما ثبات داشته باشیم و قانون را رعایت کنیم و امیدواریم همه مسئولین مُر_قانون را عمل کنند

مشکلاتی که در بازدید نماینده مجلس از اداره کل پایانه و حمل و نقل و رانندگان استان مطرح گردید به شرح زیر می باشد؛

     <div class=

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار
پرطرفدارترین عناوین