به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: تکمیل مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان سمنان نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبارات ملی است.
کد خبر: ۵۳۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 17 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، فرزاد فتاحی در حاشیه آیین استقبال از علی رهبری مقام اول پرتاب دیسک و مقام سوم پرتاب وزنه کلاس 57 و همچنین مبینا ساوه رتبه اول پرتاب نیزه کلاس 47 مسابقات پارآسیایی جوانان امارات قهرمانان سمنانی پارآسیایی در کشور امارات در گفت‌ و گو با ایرنا با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی این مجموعه ورزشی اختصاصی، افزود : تاکنون 20 میلیارد ریال برای این مجموعه ورزشی اعتبار اختصاص یافت که در صورت تکمیل اعتبار معین، این طرح تا پایان سال و در غیر این صورت در 6 ماهه اول سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید.


وی تصریح کرد : در صورت تأمین اعتبار یاد شده ، تلاش خواهد شد مراحل ساخت این مچموعه ورزشی به سرعت پایان یابد.


فتاحی ادامه داد : مجموعه ورزشی جانبازان معلولان سمنان، شامل استخر و وسایل و امکانات مجهز ورزشی است و مجری آن شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و محل تامین اعتبارات از منابع ملی است.


مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به ضرورت تجهیز لوازم و امکانات ورزشی برای شهرستان‌های استان سمنان ، تصریح کرد : شهر‌های استان سمنان از سالن ورزشی اختصاصی برخوردار نیستند اما تجهیز وسایل مورد نیاز ورزشی برای آنان در دست اقدام است.


وی اضافه کرد : بهره‌مندی ورزشکاران هیات معلولان و جانبازان شهرستان از امکانات ورزشی الزامی است و تلاش می‌شود این امکانات تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد.


فتاحی بیان داشت : برای شهرستان‌های مختلف و به ویژه شهر دامغان، که نسبت به شهرهای دیگر، بخش ورزش جانبازان و معلولان آن فعال هستند تخصیص اعتبار برای در اختیار گذاشتن امکاناتی چون نیزه، دیسک و امکانات وزنه‌برداری مدنظر است که این اعتبارات به زودی به آنان اختصاص می‌یابد.


وی اظهارداشت :‌ برای شهرستان‌های دیگر در بخش تجهیز امکانات طبق نیازسنجی هیات عمل خواهد شد و تلاش می‌شود ورزشکاران هیات معلولان جانبازان همه شهرها از امکانات ورزشی بهره‌مند شوند.


واما یک پرسش ساده از آقای مدیرکل ؛

آیا در دیدار با سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان در معیت نماینده محترم شاهرود در هفته ی گذشته جهت پیگیری طرح های ورزشی آن شهرستان ، امکان ارائه ی موضوعاتی از قبیل ورزشگاه جانبازان و معلولان مرکز استان که متعلق به مجموعه ی استان میباشد به وزیرمحترم نبوده است که حالا در حضور قهرمانان از نیاز 3میلیاردتومانی جهت تکمیل این طرح -که سال هاست از کلنگ زنی آن می گذرد- سخن گفته می شود؟

برچسب ها: فرزاد فتاحی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار