معاون سیاسی امنیتی استاندار؛
به گزارش تابناک سمنان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی بیشتر برای حل معضل اعتباد در جامعه گفت : پنج میلیارد ریال برای پیشگیری از معضل اعتیاد در این استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۵۳۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 12 December 2017
به گزارش تابناک سمنان، محمود قنبری افزود : با وجود تنگناهای مالی که دولت با آن مواجه است اما اعتبارات طرح های ملی در بخش کاهش و کنترل اعتیاد در سمنان به طور کامل پرداخت می شود.

وی اظهارداشت : بر همین اساس برای اجرای بیش از 15 طرح در بخش کاهش و کنترل اعتیاد در سال جاری این مبلغ تخصیص یافت که توسط دستگاه های اجرایی استان مانند اداره کل زندان ها، بهزیستی و دبیرخانه مبارزه با مواد مخدر پرداخت می شود.

ایجاد اشتغال برای 300 نفر از بهبودیافته‌‌گان اعتیاد تا پایان امسال در استان سمنان تعهد شده است.

وی خاطرنشان کرد : از مهم ترین این طرح ها می توان به طرح آزمایشی شناسایی خانواده های کودکان در مهد کودک های استان و انجام مداخله های مشاوره آموزشی، حمایتی و اجرای برنامه پیشگیری از اعتیاد و اجرای برنامه ها و خدمات پیشگیری از اعتیاد به شکل جماعت محور با هدف ارتقا سطح آگاهی و دانش آحاد جامعه به ویژه زنان، دختران و کودکان در خصوص عوارض و پیامدهای منفی مصرف مواد مخدر در مناطق شهری استان اشاره کرد.

معاون استانداری سمنان تصریح کرد : اختصاص اعتبار به مراکز ترک اعتیاد با اولویت زنان معتاد در سمنان، کمک به توسعه و ارتقا جامعه پذیری معتادان بهبود یافته و کمک به توسعه و ارتقا مراکز اجتماعی درمان مدار از دیگر طرح های حوزه کاهش و کنترل اعتیاد است.

قنبری ادامه داد : این طرح ها در سراسر استان با هدف اثر بخشی بیشتر تحت نظارت و پایش دبیرخانه ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی و با همکاری دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و فرمانداری در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار