جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان :
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان از دو برابر شدن اکیپ‌های گشتی پلیس راه در سه ماه آینده در محورهای ارتباطی استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 11 December 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عبدالله حسنی جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان در آیین آغاز رسمی طرح زمستانه پلیس گفت : در طول این طرح که از امروز آغاز و تا 20 اسفندماه ادامه دارد پلیس در همه گردنه‌های برف‌گیر استان استقرار می‌یابد.

وی افزود :افزایش هشدارهای ترافیکی، تسریع در رسیدگی به سوانح ترافیکی جاده‌ای، کنترال مداوم تجهیزات زمستانی خودروها، جلوگیری از تردد خودروهای غیرایمن، آماده‌سازی محورها برای ترددهای زمستانی و انتقال و ذخیره شن و نمک در محورهای مستعد، رسیدگی به تصادفات، تسریع در انتقال مجروحین تصادفات احتمالی، تسریع در رفع انسداد احتمالی محورها در طول زمستان و...از دیگر اقداماتی است که در این طرح انجام می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان با ابراز رضایت از تعامل خوب بین دستگاه‌های استان در این طرح، اظهار داشت :نیروی انتظامی، استانداری، پلیس راه، اداره کل راه و ترابری، هلال‌احمر، شهرداری‌ها، آتش‌نشانی، اداره حمل و نقل و کل پایانه‌ها، اورژانس و...از جمله دستگاه‌های مشارکت‌کننده در این طرح هستند.

سرهنگ حسنی از تلاش برای به صفر رساندن تلفات جاده‌ای به عنوان یکی از مطالبات رهبری معظم انقلاب نام برد و تصریح کرد : پلیس به دنبال کاهش تدریجی و گام به گام میزان تلفات جاده‌ای است و خوشبختانه در چند سال اخیر در این زمینه عملکرد خوبی داشتیم.

وی با بااشاره به کاهش نیافتن تلفات جاده‌ای در هشت ماهه امسال در محورهای استان سمنان بیان داشت : پلیس استان سمنان در این چند ماهه رسالت و وظایف سنگین‌تری دارد چرا که باید هم به کاهش تلفات در سه ماهه پایانی سال کمک کنیم و هم همزمان کاهش نیافتن تلفات در هشت و نیم ماه گذشته را جبران کنیم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان افزایش ترددها در محورهای استان را از عوامل موثر در کاهش نیافتن تلفات جاده‌ای برشمرد و بیان داشت : میزان تردد در محورهای استان از ابتدای امسال تاکنون 10درصد افزایش داشته و همین افزایش تردد از دلایل افزایش تصادفات و تعدد تلفات جاده‌ای در استان می‌تواند باشد.

برچسب ها: پلیس راه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار