آزادراه حرم تاحرم قطعه گرمسار-سمنان؛
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با اشاره به بهره برداری 300 طرح ملی و استانی این نهاد تا 2 ماه آینده ، گفت : با عملیاتی شدن این طرح ها مشکلات تردد وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی این استان به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
کد خبر: ۵۳۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 09 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، عبدالمجید نژادصفوی همچنین اظهار کرد: کار اجرایی قطعه گرمسار-سمنان که بعد از آزادراه قم-گرمسار، دومین قطعه از آزادراه حرم تا حرم است دو سه ماه است که با جدیت در حال انجام است و خوشبختانه پیشرفت بسیار مطلوبی هم داشته است.

نژاد صفوی در رابطه با ادامه ساخت این محوراز سمنان به شاهرود و بعد از آن به مشهد مقدس ، خاطرنشان کرد:

پیگیری دیگر قطعات این آزادراه در حال پیگیری است و طرح در حال ارائه به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است اما تاکنون هیچکدام از دیگر قطعات به قرارداد رسمی منتهی نشده است و انتظار می‌رود با رایزنی با پیمانکاران داخلی و خارجی شاهد شروع عملیات در این محور در کمترین زمان ممکن باشیم.

شایان ذکر است پروژه آزاد راه حرم تا حرم یک طرح ملی بوده که اداره کل راه استان مستقر در شاهرود تقریبا نقشی در آن ندارد و به همت مسئولان کشوری و پیگیری مسئولان شهرستان سمنان و شخص استاندار در حال اجراست.

طبق اطلاع خبرنگار سمنان لاین این پروژه با 50درصد سهم دولت که آورده اش دو باند رفت و برگشت فعلی ( الباقی کمبود را هم اعتبار دولتی می گیرد) و 50 درصد هم سهم قرارگاه خاتم الانبیا میباشد که با 2باند رفت و2 باند برگشت ساخته خواهدشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار