نماینده مردم دامغان در مجلس:
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۱۵هزار موسسه و صندوق قرض الحسنه در کشور وجود دارد، گفت: ماحصل فعالیت آن‌ها کاهش اعتبار بانک‌ها بوده است.
کد خبر: ۵۳۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 02 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، ابوالفضل حسن بیگی صبح شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه ۱۵هزار موسسه مالی و صندوق قرض الحسنه در کشور فعالیت دارند، تاکید کرد: فعالیت هفت هزار صندوق قرض الحسنه و هفت هزار و ۸۰۰ موسسه مالی اعتباری در کشور، باعث شده تا از اعتبار بانک‌ها کاسته شود.

ابوالفضل حسن بیگی - آینه - کراپ‌شده

وی افزود: برای رفع این معضل در سیستم بانکی کشور، می بایست به انواع مختلف و در شیوه های متفاوت، به دولت کمک کنیم تا پول های مردم را از موسسات قرض الحسنه و مالی، اعتباری به سمت بانک ها ارجاع دهند تا دوباره شاهد شکوفایی سیستم بانکی باشیم.

عضو خانه ملت گفت: با تقویت سیستم بانکداری می توانیم به بهبود شرایط اقتصادی امیدوار باشیم از سوی دیگر ما برای تعاملات بین المللی در بخش های مختلفی مانند تجارت، سرماه گذاری، صادرات و واردات و ... نیازمند سیستم بانکی قوی هستیم.

۲۰۰میلیارد دلار سرمایه خارجی پشت مرزهای ایران

حسن بیگی با بیان اینکه کشورهای خارجی آمادگی دارند تا بالغ بر ۲۰۰ میلیارد دلار در کشور سرمایه گذاری کنند، تاکید کرد: بهبود شرایط اقتصادی و تقویت بانک ها قطعاً جذب سرمایه های خارجی را تسهیل خواهد کرد و به رغبت سرمایه گذاران نیز کمک خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن اشاره به مشکلات تولید و اقتصاد به خصوص در یک دهه اخیر در سطح استان سمنان، گفت: خشکسالی متاسفانه آثار سوئی در سطح استان داشته که باید در راستای کاهش این آثار سوء اقدامات موثری را در دستور کار قرار دهیم.

نماینده مردم دامغان در ادامه گفت: صبح امروز از سوی نوبهت معاون رئیس جمهور اعلام شد که ۲۵هزار میلیارد تومان برای اشتعال روستایی پرداخت خواهد شد که این امر می تواند تحولی خوبی را در این حوزه ایجاد کند لیکن از مسئولان استانی می خواهیم تا درباره ارائه طرح های اشتغال زا در حوزه روستایی و عشایری اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار