نماینده سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس:
نماینده سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، با اشاره به اهمیت تولید با محوریت روستاهای مولد، گفت: توسعه روستایی ‏یکی از راه‌های اشتغال‌زایی است‎.‎
کد خبر: ۵۳۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 02 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی در نشست صبح شنبه شورای اداری استان سمنان، به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه توسعه روستایی یکی از راه‌های اشتغال‌زایی است، بیان کرد: روستای قوی بهترین پشتوانه برای شهری مقتصد است و برای ایجاد اشتغال در روستاها تنها کافی است به عموم مردم اطلاع‌رسانی کرد تا هر کس طرحی را در راستای تولید مدنظر دارد برای اجرا معرفی کند.

احمد همتی - کراپ‌شده

وی افزود: ما باید آن‌قدر در راستای حمایت از طرح‌های تولیدی در روستاها خوب عمل کنیم که روستایی با آرامش خیال نسبت به عملی ساختن طرح‌های تولیدی خود اقدام کند و این امر قطعاً با اجرای سیاست‌های تسهیلگرانه، ارائه تسهیلات مناسب، نظارت صحیح، همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و ... میسر خواهد شد.

مشاوره صحیح نیاز روستایی مولد است

عضو خانه ملت گفت: امروز یک مشاوره خوب به یک کشاورز در کنار مدیریت طرح و ارائه تسهیلات مناسب از سوی دولت می‌تواند روستایی را در مسیر انتخاب درست و صحیح در مقوله تولید قرار دهد تا دیگر مشکلاتی که درگذشته وجود داشت، مانند مقروض بودن به سیستم بانکی ایجاد نشود.

همتی خواستار عنایت بیشتر دستگاه‌های دولتی به توسعه اقتصادی و تولیدی در روستاها شد و گفت: بانک‌ها اگر در پرداخت تسهیلات نظارت و کارشناس کامل و دقیقی را صورت دهند می‌توانند از بروز برخی مشکلات مانند بدبینی مشتریان در دریافت تسهیلات جلوگیری کنند.

وی افزود: توسعه بخش روستایی که تولید محور است، می‌تواند در راستای اشتغال‌زایی مؤثر باشد و بسیاری از مشکلات اجتماعی که ناشی از مهاجرت روستایی و حاشیه‌نشینی است، با این توسعه، عملاً کاهش خواهد یافت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار